kossmaster Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 har en kanal bungel som ødelegger litt for utsende til bilen, da han så smått skal gjøres klar for sommeren. trenger litt tips / erfaringer på temaet da jeg ikke har peiling på dette. mye jobb og bytte hele kanal, pris ? skjørt som passer til gs replica m5 fanger ? Takker for alle svar bedre bilder kan ordnes om det trengs.
bcrazy Skrevet April 19, 2012 Skrevet April 19, 2012 Å bytte hele kanalen for det der er for drøyt. Skulle tro det gikk an å dra ut bulken evt sveise i en ny bit. Hadde jeg vært deg ville jeg i det tilfelle der faktisk bare sparklet bort hele bulken. Kanskje ikke optimalt men du slipper hvertfall de utfordringer du får om du begynner å sveise for å dra den ut eller sveise inn nytt metall
Trond H. Olsen Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Skjørtene som hører til aerodynamic pakken er kanonfin og diskret. --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?zat4nv
bjalle Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Ett karosseriverkted ordner dette på raskt med proff verktøy,bedre enn å knote selv og billigere enn å bytte ut deler.
Kennethe34 Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Den der er neppe noe problem å dra ut for ett karosseriverksted
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå