Gå til innhold

BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt


BMW E30 325
 Share

Anbefalte innlegg

Er meeeget riktig denne e30'n etter min mening! :) Og vingen er udiskuterbar, den kler bilen godt.

Bilen er passe orginal, samtidig som den har de rette modsa som får den til å se langt bedre ut, og skille seg mer ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Ha et fint treff, hadde min vært ferdig hadde jeg sååå tatt turen, selvom det er langt.. Sees forhåpentligvis og mest sannsynlig på E30meet! =)

Du skulle vært der ja, men vi treffes nok på E30meet, det kommer til å bli rå bra i år:D

Hærlig e30 :applause:

takk for det !

gleder meg til å se denne på treffet :P

Morro å høre, hadde du med bil selv ?

Sees i morgen :D Du drar vel i kveld, så rekker sikkert ikke snakkes etter jeg kommer inn i kveld? :)

Riktig, men vi trefftest. Du hadde flaks hørte jeg :o

Vel gjennomført treff oppi en hektisk tid med ny leilighet og at det måtte innebære. Planen var å "slippe looken" skikkelig under / etter treffet, med noen fine bilder. Desverre har det ikke vært så fantastisk vær, og jeg har ikke tid til å oppdatere skikkelig i denne tråden akkurat nå.

Til jeg har noen skikkelige bilder så kan jeg vise dere cartoon tegninga, som Tom Rune Eide (e30 Tommis) har laget, av bilen min.

i84seu3utkjmldt1yo8o.jpg

Det var et morro treff, møtte masse hyggelige folk, kjente og nye fjes. Håper på å se igjenn flesteparten på E30Meet! Håper på å få lagt ut noen bilder fra treffet etterhvert :)

om noen har bilder av bilen min fra treffet er det bare å legge ut her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble jo bra det, eg hadde org hartge front på en gammel E30, tåler juling di, min ble krølla rundt for vinterhjulet sleit den med seg, men den va like fin ettepå. ikke noe glassfiber skrot det der 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • BMW E30 325 changed the title to BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...