Gå til innhold

BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt


BMW E30 325
 Share

Anbefalte innlegg

Mangel på tid er stadig et faktum, men på tross av dette kom vi oss avgårde til GS treffet på bud, allemann. Etter en hektisk fredag endte vi opp på campen rundt halv tolv, for så å finne ut at vår booking ikke fantes, dette ordnet seg på sett og vis, etterhvert. Vi fikk også et trivelig besøk på hytta av noen livlige østlendinger ut på natta:)

Det var en spennende tur til bud, Halfdan med nybygd motor som ikke hadde kjørt mange km før, og min egen som var delvis plukket ned for lett vedlikehold og shine i vinter, og mitt nye understell "oppsett". Jeg trodde faktisk ikke at jeg skulle komme meg så "smertefritt" til bud, med den høyda jeg hadde.

555df9e7-a3c5-a501.jpg

Det smalt litt i ny og ned, men det må en tåle;) forutenom høyda så hadde jeg kjørt bilen i ca 30 min siden i fjord, før vi dro, og jeg må si det gikk overaskende bra, alt fungerte, ingen problemer bortsett fra død cdspiller (pga røket sikkring).

Det ble en vannvittig hyggelig helg, med masse trivelige og i møtekommende likesinnede - skulle ønske jeg hadde rukket å hilst på, og snakket med alle, men det kommer vel flere treff:)

Det var fantastisk mye biler som møtte opp, og veldig mange blikkfang. Utrolig gøy å gå rundt å kjenne igjenn så mange biler fra forskjellige tråder rundt om på bimmers.

Jeg hadde aldri i verden tenkt på, eller våget å offre et sekkund av min seriøse og logiske tankegang på det at kanskje, muligens det kunne vært morsomt å lekt med tanken om en aldri så liten bittebitte liten søt pokal. Så når min godevenn halfdan fikk 3. plass peoples choice for sin enhjørning med treffest eneste schulz, da trodde jeg ikke mine egene ører når mitt navn ble ropt opp sist. Fantastisk moro at noen liker det jeg gjør:D

Tusentakk til alle sjeler hvor bilen min falt i smak, takk til gs gutta - for et flott treff, takk til alle som gjorde dette til en fantastisk morsom helg og gratulere til alle andre som fikk pokal:)

Legger ved noen bilder fra helga, om det er noen andre som sitter med gode bilder er det bare å komme med de. Så tror jeg kanskje det kommer noen skikkelige bilder om ikke alt for lenge;)

E30 rekka. Fantastisk morsom å stå sammen med noen av norges feiteste e30er, og hilse på eierne

02962005-9b34-7a9c.jpg

De ccw hjula til FTE var sykt rå irl, satt som et skudd.

555df9e7-9c37-688c.jpg

555df9e7-9d4d-ed0d.jpg

Fikk også sett litt hvordan schulzen fungerer på søndagen, har hvertfall en bra film til deg halfdan:)

555df9e7-9ed8-7847.jpg

555df9e7-9f45-1aee.jpg

555df9e7-9f70-8c47.jpg

555df9e7-a0d3-a53d.jpg

555df9e7-a0f1-b141.jpg

555df9e7-a106-8002.jpg

555df9e7-a11d-6ed7.jpg

555df9e7-a28a-1c95.jpg

Legger også med motorrom bilde, siden jeg ikke ville vise fram det på treffet:)

555df9e7-a2ec-28c7.jpg

Fyfaan dette ble bra Marius, nå kan jeg begrunne meg enda mere hvorfor du skal beholde chromen, dette ble rett å slett perfekt. Kjempe fint med lakkerte fangere og resten chrom! Du får det virkelig til Marius :)

Takk for det håkon:) tror nok chrome listene får bli ei stund til, blir fort litt kjedelig med så mye sort.

fine biler dette ja :D vart helt sykt bra rs felgene ihværtfall ;)
Ble meget bra med BBS RS :o
Får noen rå RSer du har mekka deg! =P~

Takk for det, føler selv at både specs og farger ble bra- tror ikke det finnes noen i samme farge for å si det sånn:)

Gratulerer med peoples choise på GS treffet! :applause:

Digger bilen din så du fikk min stemme :mrgreen:

Fikk glatt min stemme å:)
må vell sikkert gratulere med pokal da ;) å 1 plass :D
Grattis til deg og! Vel fortjent! Du har en fin bil!
strøkent:P grattis ^^

Takker så mye for det, og takk til alle som stemte, dette hadde jeg aldri trodd eller håpet på selv

Gratulerer! Du og Anders traff MEGET godt med de nye felgene.

Takk så mye:) du var ikke der du?

Gratulerer så mye med 1.plassen på peoples choice, Marius!! :) Meget fortjent, da bilen din har blitt heeelt riktig over vinteren til i år!! :applause: Morsomt at du og Vatn tok pokal, og at de begge havner i samme garasje ;) Vel fortjent begge to :)

Takk for det jørgen, betyr litt at du sier det:) gøy å få to pokaler i samme sjappe ja, pluss at tredjemann fikk seg en front;)

gratulerer med vell fortjent 1.plass!

Takk for det kompis, og gratulerer selv! Uten deg, og din påvirkning opp igjennom åra, hadde jeg vel kjørt 60/40 senk og lm reps (no offence peeps) - så du skal vel ha litt ære du også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det folkens, virkelig gøy å høre!

Gratulerer med pokal! kjekt det :)

Liker godt stuket på bilen din! tøft med de blanke listene og syns jeg!

*Thumbs up!*

Har vel tatt et oppgjør med meg selv, chrome listene blir, i fjord lakka jeg fangerne diamant sort, som bilen, de var pulverlakkert sort av tidligere eier, var tenkt å kjøpe nye i chrome den gangen, skal ikke se vekk i fra at det i framtiden blir chrome fangere også (så har jeg jo en facelift med shadowline). Bare synd noe av listverket fra 86 har sett sine bedre dager.

For øvrig, rop høyt når du er lei av compomotive hjula dine;)

Syykt gromt det blei !! :D lav er den nå?

preface biler ser kanskje ikke så sykt lav ut pga høyere hjulbuer bak og høyere frontplate mot feks faceliften, men som du ser på nøkkel vs bærearmforing bildet så er det ikke mye klaring:)

Fy saaaatan. Grattis med pokal!`:)

Den sitter jo som smurt over rs'ene!! Skal du på e30-treffet i sommer?

Takk for det! Må si bilen din og tommis var noen av de jeg virkelig savnet. Hadde sett fram til å se den, trodde du skulle dele hytte med frank tore og anders, så ble litt trist når jeg hørte at du ikke var med.

Var egentlig ikke plana mi, vært mye og kommer til å være mye stress i mai/juni, men diskutere det litt med anders (ikke at jeg tror han husker det men, haha;)), men er litt gira egentlig. Husker ikke når frist for påmelding var heller jeg. Du skal regner jeg med:)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Må si bilen din og tommis var noen av de jeg virkelig savnet. Hadde sett fram til å se den, trodde du skulle dele hytte med frank tore og anders, så ble litt trist når jeg hørte at du ikke var med.

Var egentlig ikke plana mi, vært mye og kommer til å være mye stress i mai/juni, men diskutere det litt med anders (ikke at jeg tror han husker det men, haha;)), men er litt gira egentlig. Husker ikke når frist for påmelding var heller jeg. Du skal regner jeg med:)?

Takk for det, og takk det samme! Ja, vi hadde jo planlagt å dra oppover for mange mndr siden, men ettersom det ble salg av e36'n så brått og kjøp av "ny" bil så har det ramla ut en del penger på den. Var derfor litt seint ute med å begynne klargjøringa av e30'n, hehe..

Det er jo snart feriepengetid nå, så da skal nok e30'n få sin bit av den slik at jeg kan ta den ut av garasjen igjen. Det er jo fortsatt den som er gullet.

SÅ mye stress, altså? Jaja..kjenner jo til det problemet.

Det er vel egentlig ingen frist for påmelding, tror jeg.

Hadde vært utrolig kult hvis du og H_Vatn tok turen nedover, iaf. Kjør via Oslo, så slår vi følge videre nedover! ;) Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste gjennom tråden din her nå, og jeg må virkelig si at lysten på å skaffe seg E30 ikke har blitt noe mindre. Dette har blitt en utrolig stilren bil som alt har blitt gjort riktig med! Utrolig pene bilder! Hadde ikke gjort det noe annerledes selv.

:applause::applause::applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • BMW E30 325 changed the title to BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...