Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har funnet en 2,8 motor som passer til min bil, men er det mulig å få bilen eu-ok etter dette?

er det noen som har erfaring med dette og vet hvor mye deler exstra som må byttes ut? slik som bremser, driverk ol.

Skrevet

Søk på forumet, ligger hundrevis av slike tråder fra før.

For å svare kjapt. Motor er helt lik utvendig, umulig å se forskjell, dermed ingen som vil legge merke til det på eu-kontroll.

Kan bruke 520 girkasse, clutch, mellomaksel, diff osv. osv.

Skal du ha det godkjent i vognkort på en sedan trenger du kun ventilerte bremser fra 528 bak.

Skrevet

okai, motorbetegnelsen er på et sted som ikke er synli da? og viss jeg skal bytte bremserskiver, trenger jeg antaglig kaliptere og da? viss de ventilerete skivene er breiere?

Skrevet

Det er på venstre side av motor, på blokka helt ned mot bunnpanne. Må av med innsug osv. for å se det lett.

Ja, du trenger selvsagt kalippere og. Klaver og.

Skrevet

det går helt fint å bruke 2liter hjerne.

er igrunn samma motor begge 2, bare med forskjellig borring, slaglengde, dyser og luft mengdemåler.

Skrevet

Jeg har gjort dette, ganske greit å bygge om :) du kan bruke ledningsnettet som står i bilen nå. sleng over en PM hvis du har noen spørsmål :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...