oskar Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Hei, har fått diagnose på min 97mod 318is (m44b19) og er funnet en masse feil som gjør at bilen ikke går. Lekkasje på syllinder 1 Eksoslekasje ved lambdasonde Luftmassesensor deffekt Kamvinkelsensor deffekt Innsugningsluftsensor viser feil Injektor defekt Abs sensor venstre bak og framhjul deffekt. Noen som har en formening hva som er best å gjøre med bilen? Kjøpe ny motor ? (er alle sensorer med osv der?) Uten abs selvfølgelig. Eller burde jeg kjøpe nye deler? Fant ikke alle delene på http://www.koed.no" onclick="window.open(this.href);return false; eller lignende. Evt hvor kan jeg høre om de har ny motor? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Eneste som faktisk kan være galt med motor er jo lekkasjen. Hva slags lekkasje er det? Kan ve være alt fra stempelringer til ventiltetninger til toppakning. Resten av delene er jo utvendige komponenter som tilhører motor, og vil ikke nødvendigvis følge med ved ett motorkjøp. Vondt å si hva du burde gjøre desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oskar Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 har funnet en motor, 4800svkr + 3500svkr frakt fra skraphandler i sverige. Finner heller ikke kamvinkelsensor, injektor og innsugningsluftsensor på gsbildeler, koed, schmidemann osv.. Mener du at sensorne kan være helt iorden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Får du opp feilmelding er det sikkert noe galt. Den jeg prøvde å få frem var at man kommer ikke langt med å skifte motor, om alt annet i motorrommet også har noe feil med seg. Se gjennom delekatalogene (ETK) på gsbildeler sin nettbutikk, eventuelt hør med en merkeforhandler:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå