Gå til innhold

Slett

oskar
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, har fått diagnose på min 97mod 318is (m44b19) og er funnet en masse feil som gjør at bilen ikke går.

Lekkasje på syllinder 1

Eksoslekasje ved lambdasonde

Luftmassesensor deffekt

Kamvinkelsensor deffekt

Innsugningsluftsensor viser feil

Injektor defekt

Abs sensor venstre bak og framhjul deffekt.

Noen som har en formening hva som er best å gjøre med bilen? Kjøpe ny motor ? (er alle sensorer med osv der?) Uten abs selvfølgelig. Eller burde jeg kjøpe nye deler? Fant ikke alle delene på http://www.koed.no" onclick="window.open(this.href);return false; eller lignende.

Evt hvor kan jeg høre om de har ny motor?

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste som faktisk kan være galt med motor er jo lekkasjen. Hva slags lekkasje er det? Kan ve være alt fra stempelringer til ventiltetninger til toppakning.

Resten av delene er jo utvendige komponenter som tilhører motor, og vil ikke nødvendigvis følge med ved ett motorkjøp.

Vondt å si hva du burde gjøre desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har funnet en motor, 4800svkr + 3500svkr frakt fra skraphandler i sverige.

Finner heller ikke kamvinkelsensor, injektor og innsugningsluftsensor på gsbildeler, koed, schmidemann osv..

Mener du at sensorne kan være helt iorden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du opp feilmelding er det sikkert noe galt. Den jeg prøvde å få frem var at man kommer ikke langt med å skifte motor, om alt annet i motorrommet også har noe feil med seg.

Se gjennom delekatalogene (ETK) på gsbildeler sin nettbutikk, eventuelt hør med en merkeforhandler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...