Gå til innhold

Beholdes! Vennligst slett :)


Jay-O
 Share

Anbefalte innlegg

Kom med bud, da den må gå. Pga personlige årsaker har jeg ikke tid til å passe på den lengre, og den bare står seg ihjel.

Førstemann med et fornuftig bud får den. Her er muligheten for å få seg et bra eksemplar av en klassiker.

Et tips er vel og ta en full NAF test og publisere resultatene her, så er det muligens noen som blir litt tryggere på og kjøpe en så gammel bil...

Til dels uenig. NAF test er noe som trengs dersom du ikke har peiling / du er usikker på om annonsen stemmer / det er en "vanlig" bil / gjerne en nyere bil.

Å ta NAF test på en 29 år gammel bil av denne typen er sløs av tid og penger. Det er alltid noe med en bil når den når en viss alder, og den som kommer til meg og krever det og forventer at de ikke skal finne noe, kan heller plage noen andre.

Jeg er heller ærlig med de som genuint er intresserte og vet hva de ser på her mtp samler og motorhistorisk verdi. Dette er en kul bil, men og en bil som krever stell og tid, da den trekker på årene og slites. Bare det at den står nå sliter på den (i mine øyne mer enn bruksslitasje).

Tror ikke noen med huet i behold forventer det, men det er greit og få avkrefte/bekrefte større feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...