ehrnst Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 Hei Byttet i vinter simmerringer på motor og gir samt utløserlager, men jeg monterte tilbake sinterlamell og 618 plat jeg har brukt tidligere. For noen uker siden, når jegskulle ut oppdaget jeg en stygg skrapelydfra clutchen i det den tar tak, det er ingen lyd når jeg har pedalen inne, eller når jeg slipper den helt ut. Byttet også bremser i vinter så jeg har prøvet å lufte clutchen ved flere anledninger og flere metoder. Har ikke kjørt med bilen men den virker å fungere helt fint. Ser det også er litt svetting fra hovedsylinder, men det mener jeg det var i fjor også når altfungerte fint. Noen som har tips her? Kjedelig å måtte ta av girkasse igjen..... Har en video jeg skal få lagt opp
ehrnst Skrevet April 19, 2012 Forfatter Skrevet April 19, 2012 Oppdatert med video: http://youtu.be/Udu6yHpIK3Q
ehrnst Skrevet April 20, 2012 Forfatter Skrevet April 20, 2012 Opp Sent from my HTC Sensation using Tapatalk 2
ehrnst Skrevet April 21, 2012 Forfatter Skrevet April 21, 2012 Nix... Ingen fjærer. Har lite lyst til å ta ned alt nå, men kan jo se sånn ut Sent from my HTC Sensation using Tapatalk 2
Brian Skrevet April 21, 2012 Skrevet April 21, 2012 Minner veldig om lyden fra min clutch også. Men min kan finne på å lage den lyden en gang annenhver måned eller noe, altså ganske sjelden. Da er det som regel bare å trykke inn clutchen igjen og så er det borte for min del. Hva det kommer av aner jeg ikke, men skal iallefall følge med på hva du finner ut av Kjører forøvrig 4 puk sinter med org trykkplate.
325ti Skrevet April 21, 2012 Skrevet April 21, 2012 Tenkte tvert på fjører i lamellen jeg og, men om den er stum så er det jo ikke det.
ehrnst Skrevet April 21, 2012 Forfatter Skrevet April 21, 2012 Ja, det er jo sinter her og. Det er jo også kun når clutchen tar tak Sent from my HTC Sensation using Tapatalk 2
LarsBMW Skrevet April 21, 2012 Skrevet April 21, 2012 Slurer du når denne lyden kommer? Min sinter laget også skrapelyd hvis jeg slura med den. Du må opp med turtallet og bare slippe pedalen brått ut.
Lamek Skrevet April 21, 2012 Skrevet April 21, 2012 Ble forferdelig lyd i sinterlamellen jeg hadde i min bil også hvis jeg sluret med den..
ehrnst Skrevet April 22, 2012 Forfatter Skrevet April 22, 2012 Har kjørt med den i to år uten lyder. Kan ikke si jeg pleier å slure.... rare greier, vurderer å sjekke om det blir brte etter en kjøretur
ehrnst Skrevet April 23, 2012 Forfatter Skrevet April 23, 2012 Opp Sent from my HTC Sensation using Tapatalk 2
ehrnst Skrevet April 24, 2012 Forfatter Skrevet April 24, 2012 Prøver igjen Sent from my HTC Sensation using Tapatalk 2
ehrnst Skrevet April 25, 2012 Forfatter Skrevet April 25, 2012 kan jeg ha fått feil utløserlager kanskje?
ehrnst Skrevet April 30, 2012 Forfatter Skrevet April 30, 2012 Jepp, da har jeg byttet hovedsyl uten at det hjalp, kjørt bilen noen mil også, men temeratur på olje osv hadde ingen innvirkning. Må vel av med kassa da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå