ReiRud Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 Selger min pent brukte Baja 5b! Ingen skader...kosebil Helt nye dekk, 2 ekstra bakdekk følger med. Kontroll, lader til bilen og div småting følger med. Helt rå rc-bil, dra en gang i snora med choke..og en gang uten så starter`n kjører ca 30-40min på en tank Her slipper du å skru å justere hver eneste gang du skal bruke bilen, bare å starte og kjøre prisen er 4000,- eller fornuftige bud...er ikke akkurat gratis ny heller.. Her står den ved en 1/10 bil bra størrelse på den
eiriklovecross@hotmail.com Skrevet Oktober 10, 2013 Skrevet Oktober 10, 2013 Selger min pent brukte Baja 5b!Ingen skader...kosebil :DHelt nye dekk, 2 ekstra bakdekk følger med.Kontroll, lader til bilen og div småting følger med.Helt rå rc-bil, dra en gang i snora med choke..og en gang uten så starter`n kjører ca 30-40min på en tank :DHer slipper du å skru å justere hver eneste gang du skal bruke bilen, bare å starte og kjøre :)prisen er 4000,- eller fornuftige bud...er ikke akkurat gratis ny heller.. :)Her står den ved en 1/10 bilbra størrelse på den Er den fremdeles til salgs?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå