ReiRud Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Selger min pent brukte Baja 5b! Ingen skader...kosebil Helt nye dekk, 2 ekstra bakdekk følger med. Kontroll, lader til bilen og div småting følger med. Helt rå rc-bil, dra en gang i snora med choke..og en gang uten så starter`n kjører ca 30-40min på en tank Her slipper du å skru å justere hver eneste gang du skal bruke bilen, bare å starte og kjøre prisen er 4000,- eller fornuftige bud...er ikke akkurat gratis ny heller.. Her står den ved en 1/10 bil bra størrelse på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriklovecross@hotmail.com Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Er den til salgs ennå?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriklovecross@hotmail.com Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Selger min pent brukte Baja 5b!Ingen skader...kosebil :DHelt nye dekk, 2 ekstra bakdekk følger med.Kontroll, lader til bilen og div småting følger med.Helt rå rc-bil, dra en gang i snora med choke..og en gang uten så starter`n kjører ca 30-40min på en tank :DHer slipper du å skru å justere hver eneste gang du skal bruke bilen, bare å starte og kjøre :)prisen er 4000,- eller fornuftige bud...er ikke akkurat gratis ny heller.. :)Her står den ved en 1/10 bilbra størrelse på den Er den fremdeles til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Hvor i landet står denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå