thomascr Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Gratulerer med fin bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Så utrolig bra ut! Støtter den med at det er dumt å kjøpe bil, til og med før man er gammel nok til å øvelseskjøre.. Veit om flere som har smetti ut på veien og blitt tatt noen ganger pga sånnt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaskills Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Kjører dritings i tilegg så får kjørt fra meg endel på bane så trur ikke det kommer til og bli noe problem kan prøve og legge ut noen bilder av felga i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Kjører dritings i tilegg så får kjørt fra meg endel på bane så trur ikke det kommer til og bli noe problem kan prøve og legge ut noen bilder av felga i kveld Ja, så lenge du kjører dritings så går det vel fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaskills Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Må jo ha litt sunde interesser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaskills Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Haha så det ikke før nå hehe satt på iphone så blei litt feil der Skulle stå drifting **** Stikker til yngve og henter nye felger i morgen !! Kjempe spent på hvordan dem blir på bilen Får jeg på hjul før helgen så kanskje det blir BMW treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 det blir bmw treff uansett skal jeg si deg enten du sitter i e36 eller e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaskills Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Ja, får se hva som skjer regner med at brodern vil kjøre bimmer i helga han savner bimmern sin nå hahah må bare på med hjul og senke MAX! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Nå er det bare og glede seg til bilder folkens! For i dag ble den senka og putta på nye sommersko! Ble bare MAKS riktig er nok ikke mange 15 åringer som har så feit bil altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaskills Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Idag har jeg fått på sommer dekk blei kjempe fornøyd nå står bilen og venter på og dra på bmw treff i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Bilder er alltid kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 siden kriss sliter litt med bilder, og jeg ikke har fått helt vist han hvordan det gjøres kan jeg legge ut et par imens! har ikke noen bilder fra forran, men den ble lav der og! hva syntes dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 NYDELIG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 siden kriss er sååå treg med bilder og diverse legger jeg ut litt bilder fra vårmønstringa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 du som hadde denne ja! grisetøff med felga og senken jeg som kjørte cosworth på vei hjem fra treffet som han i e46'n yppa seg litt på bor dere i hakadal eller? aldri sett bila deres i lillestrøm eller no sånt før forresten jeg som tok det nest øverste bildet som blei lagt inn her å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå