Gå til innhold

87 e30 325i update, ny mottor innkjøpt!


tommyheimberg
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har noen gode ideer til xenon montering å få det til å se ryddig og fint ut:-), det beste hadde vert å fått tilpassa sånn xenon spm er org montert i e39 fks.. ser de her lagd overganger til sånne til endel forskjellige skoler nå men ille til h1..

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå laga te xenon og er veldig fornøgd med ressultatet!:-)

Klipte av ledningene til pæra, alltid hørt att dette ikkje går men fant ut eg ville prøve..

Klipte av ledningen modifisert også litt på pæra så den blei litt kortere så lokket gjekk på, fylte deretter på litt to komponent lim som tåler varme for og ikkje få oksygen inn i pæra.. tok ut pinnene i lokket og lodda på ledningane te pære der det blei slik:

u2e3erud.jpg

4aqe9eze.jpg

azu5ahup.jpg

u2ejy5ej.jpg

Så var det ledningene fra ballast som måtte modifisert.. ikke bry dere om resultatet da dette kun var en test, skal ikke bruke slim ballast sånn liten type som den dere ser bedre ut med de store så de er kjøpt inn i dag å på veg hjem hit nå:-), noen bilder igjenn:-)

ama2apap.jpg

u3a2u4an.jpg

qegy8aqa.jpg

Sånn ble resultatet:-), har datt strøm på det å hatt lyst på i en 5 min å det funka helt strøkent:-).. fornøyd med resultatet syns det ser så jævli ut når en Borrer hull i lokket å har ledningen ut bak.. over og ut:-) pakke med to framskjermer innerskjermer m3 deksel til torpedo og en hel del andre småting er også på veg fra koed;)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakkerer håpet å ha bilen ferdig snart.. det håper virkelig jeg og.. finn tak i noen Olivers som egentlig var til en aen bil her om dagen.. men topplagra passa på å de passa utpå de org demper tårn, så ble som ett vanlig sveise Kitt.. nå har jeg laga den så lang som de er org, er redd jeg kanskje ikke får den lav nokk da?, noen som har noen formeninger om det??

uvena8yd.jpge4yty4yn.jpg

Er bare punkta enda, skal selvfølgelig demontere helt og bytte hjullager bremseskjold osv:-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...