Gå til innhold

87 e30 325i update, ny mottor innkjøpt!


tommyheimberg
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Småstilig den hvite fronten du har lengre frem her :) Hvilken type er det??

Ang brock foran med spacer.....jeg tok en spansk en da jeg kjørte med 8,5 brock foran på 320.. Slipa av caliperen foran slik at de gikk på uten spacer :) Funka fjell.!

Hvilken farge får bilen? Orginal farge??

Hvorfor bygger "alle" om preface til M-tech2 egentlig?? Synes de passer best helt clean, eller med M-tech1 ;) Skiller seg liksom ikke ut så mye med M-tech2 etter min mening :)

Moro å se at bestemoren din vaska teppet :lol: Engasjert hele familien i bilprosjektet?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere sett kalipper e så det må prøvest!, drit med den spaceren egentlig..

hmm jeg vil og skal ha m tech1 desidert det råeste til e30 uten tvil men vokser ikke på trær m tech 2 er bare midlertidig derfor ikke panel er kjøpt og skjermer osv er borra i stykker:-), har egentlig ett komplett sprekkfritt mtech1 lit på handa som jeg egentlig skal hente i morra:-), så time will shpw!:-)

der er vell en aerodynamic eller hva den heter på koed, den står på touringen nå:-)

ja var kult att ho gjorde det:-), har vell egentlig vert litt engasjerte aøøe mann her ja, men jeg er altfor nøyen pirk å vil vite hva som er gjort så absolutt att av mottar driver k osv er oversatt av eg, stortrives når jeg driver på og så er helt topp:-), her blir det original fargen igjen ja:-), storkoser meg med prosjektene dine!, de bilene er 2 av Norges kuleste e30'r

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hater å kjøre med spacere selv, så lenge de ikke er skrudd, eller har riktig navåpning til bilen med kun en boltsirkel slik at de blir skikkelig sentrert..

Skjønner.. Hadde uansett kommet til å bare kjørt clean preface til M-tech1 hadde vært i boks ;) Men det er jo opp til hver enkelt!

Aha.. Sjelden front å se på norske biler i alle fall.. Hvordan materiale er det? Glassfiber? Bra passform?

Morsomt å få litt hjelp, og moro å ha med folk når man gjør noe :) Orginal farge ja, fornuftig!!

Takk for det :) Styrer på litt, det er viktig.. Driver å legger planer og kjøper inn til ny-treddven nå, så blir nok ikke lik neste sesong som den er pr i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ha clean preface.. men har brukt nærmere 60 000 bare i år og på preface var fangere bak og framme ødelagte stein plata ødelagt og spredere og hadde facelift fanger steinplate og spredere helt nytt liggende, derfor det blei sånn:-(.. men det er en preface begynner å bli færre av de, så den blir preface igjennom i promisse;-)

fangeren er i glassfiber ja!, passa helt perfekt meget bra passform!

Ja hva driver du å handler å greier da?, ett smykke av en bil du har!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...