Terminatorbmw Skrevet Mars 13, 2015 Forfatter Skrevet Mars 13, 2015 lakka på egenhånd idag blei blå igjen blei jo ikke gjort noen ting på bilen når den sto på skolen nå jeg blei lova at den skulle bli lakka....
Terminatorbmw Skrevet Mars 23, 2015 Forfatter Skrevet Mars 23, 2015 da er bilen nesten ferdig mangler bare brannslukker å merker på bilen fint vær idag så da vaska jeg begge bilene
Terminatorbmw Skrevet April 22, 2015 Forfatter Skrevet April 22, 2015 blei bra med litt farge på brederene
Freakshow Skrevet April 22, 2015 Skrevet April 22, 2015 syns du skulle bestemt deg for 1 eller 2 farger og hatt hele bilen i den/de fargene sånn som den er nå blir det et smålig fargekart. vel det er hvertfall min mening xD
RF91 Skrevet April 22, 2015 Skrevet April 22, 2015 Sidan det er ein banebil so syns eg det passa med fargen på felgane og breddarane til blåfargen Men eg skjønna ikkje heilt greia di med dei svarte dørane
Freakshow Skrevet April 22, 2015 Skrevet April 22, 2015 joda greit det er en banebil og jeg syns blåfargen og felgene er en morsom combo, men sort panser, sorte dører, sort bakluke, grønne/sorte breddere å felger. da syns jeg det hadde vært penere med blå bil, sort panser, tak og bakluke, grønne felger og eventuelt sorte eller grønne breddere hadde fått en penere helhet
Teigland Skrevet April 24, 2015 Skrevet April 24, 2015 kan si meg enig i at den er litt rotete sånn den er nå. er ikke det at man ikke kan ha litt morsomme farger på banebiler, men nå ser det nesten ut som du har plukka reservedeler fra en annen bil, ikke laget ett tema. Freakshow reagerte på dette 1
Terminatorbmw Skrevet April 27, 2015 Forfatter Skrevet April 27, 2015 da var bilen ferdig så klar for ny sesong
Terminatorbmw Skrevet Juni 1, 2015 Forfatter Skrevet Juni 1, 2015 aldri gjort detta før men engang må jo være den første masse jobb igjen men kommer seg
tommyheimberg Skrevet Juni 2, 2015 Skrevet Juni 2, 2015 Tøft med heimelaga bredding. Få ut masse bilder av det:-) Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 Terminatorbmw reagerte på dette 1
Terminatorbmw Skrevet Juni 3, 2015 Forfatter Skrevet Juni 3, 2015 Tøft med heimelaga bredding. Få ut masse bilder av det:-) Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 skal få ut masse bilder
Terminatorbmw Skrevet Juni 3, 2015 Forfatter Skrevet Juni 3, 2015 har vært og henta olje for sesongen og siste leveranse fra amalie oil da de er blitt lagt ned er veldig fornøyd med oljen
Terminatorbmw Skrevet Juni 5, 2015 Forfatter Skrevet Juni 5, 2015 masse jobb igjen.... evighetsprosjekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå