Terminatorbmw Skrevet September 21, 2012 Forfatter Skrevet September 21, 2012 bilen blir vel tatt inn igjen imorra så ribber jeg den helt ned igjen så blir det pussing og sveising og gjøre bilen stivere
Terminatorbmw Skrevet September 21, 2012 Forfatter Skrevet September 21, 2012 noen her som vet om en bra grunning til og ha under bilen? tenkte på og hel sveise bilen under
Terminatorbmw Skrevet September 23, 2012 Forfatter Skrevet September 23, 2012 Da er bilen snart som hel igjen
Terminatorbmw Skrevet September 29, 2012 Forfatter Skrevet September 29, 2012 skjer ikke stort i helga med bilen nå siden jeg dro på biltema driftweekend så jeg skal dit imorra også Så var det min tur
Terminatorbmw Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2012 så var jeg i garasjen i dag da satt på 318is mellomakselen og fyra bilen opp så tok pappa og satte den i gir 1,2,3 så på 4 gir så kjente han at den begynte og slå og den stoppa så var det under bilen igjen og se på mellomakselen den var like hel og fin så da får jeg bare ta opp motoren igjen og se på girkassa får bare håpe det ikke er noe med girkassa da
Terminatorbmw Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2012 Hardy kopling og gir overføringa ?? Hardy koblinga er fra en 318is den og måtte kutte den litt for at det skulle passe og girstaget går i mellomakselen så jeg må få kutta bort den plata jeg lagde og lage den høyere
Nupen1 Skrevet Oktober 4, 2012 Skrevet Oktober 4, 2012 Hardy kopling og gir overføringa ?? Hardy koblinga er fra en 318is den og måtte kutte den litt for at det skulle passe og girstaget går i mellomakselen så jeg må få kutta bort den plata jeg lagde og lage den høyere Fått det i orden nå ?
vito Skrevet Oktober 4, 2012 Skrevet Oktober 4, 2012 nei.er de forskjelig størlse på hardykoblingene.mellomaksel og bur nå så er den ferdig.mitt første bilbygg,blir morro å prøve den,men har mye å lære,når ein ser på bmw din.er utrolig flott bil
Terminatorbmw Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2012 Noen som vet åssen jeg kobler opp vanntemperaturen? kjøpte den fra biltema.
MeSs Skrevet Oktober 6, 2012 Skrevet Oktober 6, 2012 Noen som vet åssen jeg kobler opp vanntemperaturen? kjøpte den fra biltema. Du må vel ha ett mellomstykke som skal sitte imellom radiatorslangene, dvs. at du kapper radiatorslangen og setter den imellom som denne: Også skal sensor skrus nedi den. Så er det vel minus og pluss på måleren. Mulig det er andre måter det gjøres på BMW, men det er alltid slik vi har gjort det med Nissan'ene her..
Terminatorbmw Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2012 Noen som vet åssen jeg kobler opp vanntemperaturen? kjøpte den fra biltema. Du må vel ha ett mellomstykke som skal sitte imellom radiatorslangene, dvs. at du kapper radiatorslangen og setter den imellom som denne: [ Bilde ] Også skal sensor skrus nedi den. Så er det vel minus og pluss på måleren. Mulig det er andre måter det gjøres på BMW, men det er alltid slik vi har gjort det med Nissan'ene her.. Sånn her har jeg gjort det men vet ikke helt hvor jeg skal koble på pluss ledningen? skal jeg lage noe fra batteriet ?
MeSs Skrevet Oktober 7, 2012 Skrevet Oktober 7, 2012 Noen som vet åssen jeg kobler opp vanntemperaturen? kjøpte den fra biltema. Du må vel ha ett mellomstykke som skal sitte imellom radiatorslangene, dvs. at du kapper radiatorslangen og setter den imellom som denne: [ Bilde ] Også skal sensor skrus nedi den. Så er det vel minus og pluss på måleren. Mulig det er andre måter det gjøres på BMW, men det er alltid slik vi har gjort det med Nissan'ene her.. Sånn her har jeg gjort det [ Bilde ] men vet ikke helt hvor jeg skal koble på pluss ledningen? skal jeg lage noe fra batteriet ? Ja, og minus i karroseriet.. Signal ledningen skal til sensoren
Terminatorbmw Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2012 Ja da får jeg se hva jeg får til
Kjellsen Skrevet Oktober 7, 2012 Skrevet Oktober 7, 2012 Du skal ha pluss i trinn 2 Det kan du måle deg fram med ett voltmeter. Så lodder man seg inn på ledningen og setter på kabelsko/kontakt eller klemmer på ett T stykke fra biltema.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå