Terminatorbmw Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2012 Du skal ha pluss i trinn 2 Det kan du måle deg fram med ett voltmeter. Så lodder man seg inn på ledningen og setter på kabelsko/kontakt eller klemmer på ett T stykke fra biltema. Ja det er nå man skulle vært elektriker
Kjellsen Skrevet Oktober 7, 2012 Skrevet Oktober 7, 2012 hehe! Er ikke så vanskelig som man tror. Så blir det morro til slutt:) Var ganske grønn på det før. Men etter litt tid er det jo bare ledninger hehe
Terminatorbmw Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2012 du har vel ikke et bilde/tegning på hvor den kan være så det blir litt lettere?
Terminatorbmw Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2012 Da har jeg vært og lekt elektriker og det funka vanntemperatur og oljetrykk har ikke fått koblet opp oljetrykket ennå bryterne er ikke koblet opp ennå de heller men det kommer seg Blei mye bedere når jeg fikk rydda litt Så fra imorra blir det stille her inne for meg i en ukes tid siden jeg stikker te hytta er deilig og komme vekk fra byen og komme til bygda der det er stille jeg drømmer om og få flytta dit
A.Ertesvåg Skrevet Oktober 7, 2012 Skrevet Oktober 7, 2012 Artig å lese dette her !! Er sjøl 14 å har nett kjøpt driftebil Kjøpte nesten ferdig 300 sx for å komme i gang. skal kjøre neste sesong med den, så får me sjå kva som skjer
Terminatorbmw Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2012 Artig å lese dette her !! Er sjøl 14 å har nett kjøpt driftebil Kjøpte nesten ferdig 300 sx for å komme i gang. skal kjøre neste sesong med den, så får me sjå kva som skjer Takk
Terminatorbmw Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2012 Sånn da var eksosanlegget nesten ferdig mangler bare bakpotta også får jeg mellomakselen til neste søndag så blir det og prøve kjøre den
tommyheimberg Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Kommer te å bli nokk lyd hvertfall:-) Prøve den i vrådal? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Terminatorbmw Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2012 Kommer te å bli nokk lyd hvertfall:-)Prøve den i vrådal? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lyd var det nok av så jeg måtte sette på to dempere og da blei den som den skal ja var planen og få den med opp engang og teste den der ja
Terminatorbmw Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2012 da var det en ny dag og nå står bilen ute igjen men vanntemperaturen funker ikke? noen som har peil på det? eller må den stå litt for at den skal slå inn?
Terminatorbmw Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2012 da var den inne igjen og jeg fortsetter og leke elektriker og det fungerer men batteriet sa takk for seg så da får jeg kjøpe et skikkelig batteri
Terminatorbmw Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2012 motoren får ikke vann bare en liten skvett? noen som har peiling på det?
Nupen1 Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 Er nok skovelen på vannpumpa som har kvelda..
Terminatorbmw Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 Er nok skovelen på vannpumpa som har kvelda.. Vannpumpa er som ny den ikke noe ødelagt med den jaja når en ting fungerer så er det jo alltid noe annet som må ta kvelden så nå er det ikke strøm i noen av instrumentene :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå