tommyheimberg Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 Fått lufta?, er nokk bare luft i kjølesystemet ditt:-), kan hjelpe deg te helga når du kommer opp om du ikke får det til:-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Terminatorbmw Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 Fått lufta?, er nokk bare luft i kjølesystemet ditt:-), kan hjelpe deg te helga når du kommer opp om du ikke får det til:-)Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Holder på og lufte den nå blir hjemme te helga siden jeg skal hente en mellomaksel på søndag men kommer flere helger bilen blir med opp en av helgene så jeg kan få testa den skikkelig
tommyheimberg Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 Fort deg før snøen kommer!)) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Nupen1 Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 Sjekket om termostaten opner? Om du ikkje har laget hull i den allerede ville eg ha boret eit 5mm hull i topp på termostad, gjere jobben med lufting mye lettere. Siste ting, eg bruker vakum fyller når eg har tappet tomt kjølesystemet. Lett å få inn veske pluss lett å sjå kor mykje veske som er kommet inni systemet... Mykje ord her no, men håper det kan hjelpe
Terminatorbmw Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 Luftinga er ferdig nå så nå er det bare instrumentene som er problemet :/ testa bilen akkurat i gården og bort til naboen ikke akkurat den beste lyden og høre fra girkassa når jeg satt den i 2 gir
tommyheimberg Skrevet Oktober 23, 2012 Skrevet Oktober 23, 2012 Skrapa?, kan hende det løser seg med litt mere lufting på clutchen:-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Terminatorbmw Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 Skrapa?, kan hende det løser seg med litt mere lufting på clutchen:-)Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 jepp får lufte den mer imorra etter jobb da og instrumentene funker igjen så da slepper jeg og bekymre meg for at den blir for varm
Terminatorbmw Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2012 man må jo få lov til og ha det litt gøy eller hva? ikke av naboene ihvertfall det tok ikke lang tid før hu sto i vinduet Så skal jeg og pappa bygge dobbel garasje til sommer`n gleder meg så har jeg jo selvfølgelig klart og rasse servopumpa også får jeg rørbøyer`n te fredagen så skal vi begynne på buret te helga
Terminatorbmw Skrevet November 1, 2012 Forfatter Skrevet November 1, 2012 Da er burbygging igang endelig
Terminatorbmw Skrevet November 5, 2012 Forfatter Skrevet November 5, 2012 sånn her er noen bilder av buret bare punkta fast også fikk jeg luftfilter på jobben så nå har jeg fått en billig pris på en turbo med wastegate som kan lade 650hk helt ny og ubrukt
Terminatorbmw Skrevet November 5, 2012 Forfatter Skrevet November 5, 2012 sånn da har jeg laga festene til buret kommer seg nå ;D
Terminatorbmw Skrevet November 6, 2012 Forfatter Skrevet November 6, 2012 da var man halveis ferdig med buret
Terminatorbmw Skrevet November 7, 2012 Forfatter Skrevet November 7, 2012 sånn da var jeg hjemme fra jobb på jobb så støvsuga og gjorde rein m3`en for ny eier litt trist og tenke på at det er siste gang jeg ser den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå