tommyheimberg Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 Prøvd å banka forsiktig rundt hele deksler med gummiklubbe da?
Terminatorbmw Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Skrevet Januar 4, 2013 Prøvd å banka forsiktig rundt hele deksler med gummiklubbe da? Nei men banka med vanlig hammer og en vedkubbe men løsna ikke litt engang
Tiseth! Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 tatt de skruene man skrur fast plastdekselet med da(de midt på)? de er fort gjort å glemme av
Terminatorbmw Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Skrevet Januar 4, 2013 tatt de skruene man skrur fast plastdekselet med da(de midt på)? de er fort gjort å glemme av må de også av?
Tiseth! Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 tatt de skruene man skrur fast plastdekselet med da(de midt på)? de er fort gjort å glemme av må de også av? mener ganske sikkert det ja, husker jeg glemte noen. De er vertfall midt på et sted! ikke begynne å banke å varme vertfall du har garantert glemt skruer, det skal løsne veldig enkelt iom at det er tjukk gummipakning mellom
Terminatorbmw Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Skrevet Januar 4, 2013 tatt de skruene man skrur fast plastdekselet med da(de midt på)? de er fort gjort å glemme av må de også av? mener ganske sikkert det ja, husker jeg glemte noen. De er vertfall midt på et sted! ikke begynne å banke å varme vertfall du har garantert glemt skruer, det skal løsne veldig enkelt iom at det er tjukk gummipakning mellom den er av nå litt gummibank så var den av skal kjøpe ny topplokkpakning
Terminatorbmw Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Skrevet Januar 4, 2013 fikk den av og på kammene stod det 4-kvadrat kuttet til 101.
Terminatorbmw Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Skrevet Januar 5, 2013 da var toppen av også på 5 og 6 stemplet var det sand:shock: Pussa ned det 1 stemplet
Terminatorbmw Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Skrevet Januar 8, 2013 Da har jeg vært i garasjen noen timer og sveisa igjen noen hull
Terminatorbmw Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Skrevet Januar 14, 2013 Da var forstillinga på så er det bare alt bak igjen
Terminatorbmw Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Skrevet Januar 15, 2013 da har jeg fått tak i en billig turbo med westgate go for 650hk så blir litt dyrere en planlagt men det er jo bare moro
tommyheimberg Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 Mye skal du lade da?,og hva skal du gjøre emed mottor?
Terminatorbmw Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Skrevet Januar 16, 2013 Mye skal du lade da?,og hva skal du gjøre emed mottor? blir bare 400hk får egentlig ikke lov til og kjøre med 400hk engang men jeg snakka med tarjei og han sa at jeg måtte bytte alt i motoren men skal ta med alt av papierer på motor og bil så skulle han se hva jeg trengte
tommyheimberg Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 Hvorfor ikke ha ac mottoren som er litt spessiel org, og bygge en aen 2,5 til turbomottor?
Terminatorbmw Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Skrevet Januar 16, 2013 Hvorfor ikke ha ac mottoren som er litt spessiel org, og bygge en aen 2,5 til turbomottor? jeg slipper jo sikkert å kjøpe så mye deler i ac motoren hvis jeg skal ha turbo men jeg får nok svaret imorra når jeg skal på jobb håper jeg ikke trenger så mye så jeg kan holde kostnadene nede mest mulig hvis jeg ikke skal skulle ha turbo på ac motoren så hadde jeg solgt den og kjøpt en 3,2L fra e36 eller e46 m3 motoren fra e36 har 321hk og fra e46 har den 333hk men vet ikke om m3 motoren fra e46 er like lett og få hester ut av som den fra e36.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå