Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tulling,vi setter motoren i sammen igjen,så kjører du med 240 hk i sommer,husk du er vel bare 15 år ennda.alt kan ikkje skje med en gang.bygger turbo til vinteren igjen.men mer trening må du ha.gammelen

• 2 weeks later...
Skrevet
stå på! ligger stor respekt i at du er så ung å bygger et slikt bygg;) eg fyller 20 om noen dager og har akkuratt fått fingern ut å begynt og bygge mitt første! :lol:

Takk :) Lykke til med ditt første prosjekt ;)

Skrevet

Se her ja nok en idiot i avisa som ikke veit hva han snakker om engang [-X:fist: Fint og dele det i avisa så vi som faktisk driver med den sporten får se det :) Motorsport driver vi iallfall ikke med...

aa5qklln8fyvs36lutbf.jpg

Hva er poenget? jo at vi små også skal få lov til og ha det litt moro ute og ikke bare de voksene over 18års alderen :) er jo ikke alle som liker fotball og ski. her har vi ofret både venner og fritid for å holde på med denne sporten bruker flere tusen på og få bilene ferdig og betaler noen tusen for og kunne kjøre på banen,mens fotballspillerne får penger for og spille :x og slepper og bruke flere tusen på nye dekk osv etter annethvert løp/trening :x Drifting er mer sportslig enn fotball, bedre å bygge opp en bil fra egen lomme, betale for alle utgifter for så å få et kjempe KICK når du lykkes, enn å se på at 22 idioter løper rundt etter enn ball i 90minutter og får betalt for det..

Mesunnelsen er stor skjønner jeg , for det kan jo umulig være noe annet !! Nei er vel bedre å la barna våre starte kokain produksjon og fly på gata med dette ..

Skrevet

Haha, er så morsomt når folk uttaler seg om ting de ikke har det minste peiling på :roll:

Trond Andersen som han tydeligvis heter, skulle fått seg en luftetur i passasjersetet med en av disse "gummiforbrukerbilene" :lol:

Så kunne han gjerne skrevet et nytt innlegg og beskrevet opplevelsen, tror nok den ville hatt en annen tone da :wink:

Skrevet

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA jeg ler meg i hjel her jeg sitter!!!!

Klarte ikke la være å sjekke hvor mange Trond Andersen det var i Skien. Fikk 6 treff, hvor kun en av dem het kun Trond Andersen uten mellomnavn.

Tok deretter et kjapt søk i google maps, og street view. Egentlig mest for å se hvilke type bil denne karen kjører, siden han tydeligvis er såpass lite interessert i bil. (Ja, jeg kjeder meg på jobb, og nei det er ikke sikkert det er rette mannen, men rimelig gode odds spør du meg :lol: )

Å joda, det var fulltreffer, resultatet ser dere i bildet under :)

4sk9ofa4z6g6qze5phl7.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...