Terminatorbmw Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 Nå gir jeg snart opp får jo aldri motoren hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 da har jeg vært i garasjen te bestemor idag og da er kjekt med en stor,en mellomstor og en liten garasje så da får jeg nok motoren hjem imorra eller te uka for nå er det noen måneder siden pappa sa at vi skulle hente den men det ender opp med att den bare blir her også lurer jeg på åssen motorfester jeg må bruke til motoren den skal jo opp i en 3`er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 da har jeg kommet hjem og motoren står igjen og fikk akkurat vite at vi får asfalt isteden for grus det betyr at jeg skal lage det litt tåkete her også var det jo det med naboer da er så irriterende at de skal bo så H*****G nærme da skal jo ingenting for at de ringer te purken Klar til og bli henta iløpet av uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 da er det ikke no mer håp for ledningsnettet nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Noen her som veit ossen man kobler opp/lager nytt ledningsnett? trenger bare til vindu,lys,vifte og brytere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Stakkars deg sier jeg bare, hadde jeg vært i din situasjon, så hadde jeg fått tak i en delebil, tatt ledningsnettet ut derfra og merket alt skikkelig mens det ble tatt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 ja men jeg trenger bare til brytere,vindu,lys,vifte og bensinpumpe, vil jo ikke så masse ledninger når jeg ikke har bruk for det skal jo bli en driftingbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 endelig nå minker det med ledninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 nå er det ikke lenge igjen til den våkner til livet Begynte med ledningsnettet når jeg kom hjem fra jobb kl 4 og holdt på fram til nå 6 timer STOLT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 off så varmt det er idag da og er meldt det framover 20+ men slapp skolen idag da så da var jeg igarasjen og monterte litt men nå skal jeg lage boksen som buret skal stå på og lage det litt fint inni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 Fikk akkurat vite at jobben min blei lagt ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 Prøver meg litt fram med dekor da noen andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 Of! ikke gidd å bullshitbildeler på siden da Ang farge, svart matt er et helvete å ta bilder av! men er kult! Sølv er kjipt, gult og hvitt kan være tøft med sorte detaljer. Oransje og lysegrønne er "vanlig" føler jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 Har veldig lyst til å lakke den oransje jeg Blei ferdig med dekor te bmw`en nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå