Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja forresten, glemte meg litt bort her jeg satt. Kult prosjekt du holder på med :)

Tøft at du tydeligvis er "bare" 15år og legger sjela di i dette. Håper virkelig du fullfører prosjektet og kan få kjørt litt, det er hvertfall den største motivasjonsfaktoren for min del :)

Gleder meg til å se fremgangen videre, og ikke minst resultatet :D

Så sees vi forhåpentligvis på GMS engang i nær fremtid 8)

Skrevet

sånn som du sier, koffor skulle det vere meir fornuftig å løpe etter en ball og risikere kroppen for slitasjer som tar deg igjen når du er 30-40? det er smak å behag når det gjelder sport men gamle grinebitere trenger ikke rakke ned på andre sin sport.

stå på du! noen fremgang de siste dagene?:)

Skrevet
Haha, er så morsomt når folk uttaler seg om ting de ikke har det minste peiling på :roll:

Trond Andersen som han tydeligvis heter, skulle fått seg en luftetur i passasjersetet med en av disse "gummiforbrukerbilene" :lol:

Så kunne han gjerne skrevet et nytt innlegg og beskrevet opplevelsen, tror nok den ville hatt en annen tone da :wink:

Hehe ja nå skal jeg følge med i varden og se hvor mange kommentarer det kommer fra oss som driver med denne sporten :) hadde han hatt en luftetur i passasjersetet så hadde han nok kommet ut med masse :D:D:D:D og glede ;)

Skrevet
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA jeg ler meg i hjel her jeg sitter!!!!

Klarte ikke la være å sjekke hvor mange Trond Andersen det var i Skien. Fikk 6 treff, hvor kun en av dem het kun Trond Andersen uten mellomnavn.

Tok deretter et kjapt søk i google maps, og street view. Egentlig mest for å se hvilke type bil denne karen kjører, siden han tydeligvis er såpass lite interessert i bil. (Ja, jeg kjeder meg på jobb, og nei det er ikke sikkert det er rette mannen, men rimelig gode odds spør du meg :lol: )

Å joda, det var fulltreffer, resultatet ser dere i bildet under :)

[ Bilde ]

:lol::lol::lol::lol: se her ja han trur vel nok at spylervæske er olje :lol:

Skrevet
Ja forresten, glemte meg litt bort her jeg satt. Kult prosjekt du holder på med :)

Tøft at du tydeligvis er "bare" 15år og legger sjela di i dette. Håper virkelig du fullfører prosjektet og kan få kjørt litt, det er hvertfall den største motivasjonsfaktoren for min del :)

Gleder meg til å se fremgangen videre, og ikke minst resultatet :D

Så sees vi forhåpentligvis på GMS engang i nær fremtid 8)

takk :) Her skal det bli fullført og kjøre masse masse :D prøver å få bilen kjørbar før natt til 1 mai :) vi sees sikkert på GMS engang ja ;)

Skrevet
sånn som du sier, koffor skulle det vere meir fornuftig å løpe etter en ball og risikere kroppen for slitasjer som tar deg igjen når du er 30-40? det er smak å behag når det gjelder sport men gamle grinebitere trenger ikke rakke ned på andre sin sport.

stå på du! noen fremgang de siste dagene?:)

neste er vel fotball for gamlingane over 50 år :lol::lol: nei folk kan jo bruke hue før de begynner og skrive innlegg i avisa og når de ikke veit hva de snakker om engang :x

ja har ikke fått gjort så mye egentlig har plukka rein toppen så den blir sent til planing i dag og få satt på nye rådelager og sette inn stemplet igjen :)

Skrevet

Var så deilig og se snøen smelte :D men så sto jeg opp og ser ut vinduet :shock: masse snø og er meldt det ut mars :cry: hadde håpa det blei bart fort så jeg kan på flittig og ta oppkjøringa men da får vi bare holde tålmodigheten oppe og vente til det smelter og blir bart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...