mOMOe Skrevet Mars 11, 2013 Skrevet Mars 11, 2013 Ja forresten, glemte meg litt bort her jeg satt. Kult prosjekt du holder på med Tøft at du tydeligvis er "bare" 15år og legger sjela di i dette. Håper virkelig du fullfører prosjektet og kan få kjørt litt, det er hvertfall den største motivasjonsfaktoren for min del Gleder meg til å se fremgangen videre, og ikke minst resultatet Så sees vi forhåpentligvis på GMS engang i nær fremtid
enore28 Skrevet Mars 11, 2013 Skrevet Mars 11, 2013 sånn som du sier, koffor skulle det vere meir fornuftig å løpe etter en ball og risikere kroppen for slitasjer som tar deg igjen når du er 30-40? det er smak å behag når det gjelder sport men gamle grinebitere trenger ikke rakke ned på andre sin sport. stå på du! noen fremgang de siste dagene?
Terminatorbmw Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 Haha, er så morsomt når folk uttaler seg om ting de ikke har det minste peiling på Trond Andersen som han tydeligvis heter, skulle fått seg en luftetur i passasjersetet med en av disse "gummiforbrukerbilene" Så kunne han gjerne skrevet et nytt innlegg og beskrevet opplevelsen, tror nok den ville hatt en annen tone da Hehe ja nå skal jeg følge med i varden og se hvor mange kommentarer det kommer fra oss som driver med denne sporten hadde han hatt en luftetur i passasjersetet så hadde han nok kommet ut med masse og glede
Terminatorbmw Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA jeg ler meg i hjel her jeg sitter!!!!Klarte ikke la være å sjekke hvor mange Trond Andersen det var i Skien. Fikk 6 treff, hvor kun en av dem het kun Trond Andersen uten mellomnavn. Tok deretter et kjapt søk i google maps, og street view. Egentlig mest for å se hvilke type bil denne karen kjører, siden han tydeligvis er såpass lite interessert i bil. (Ja, jeg kjeder meg på jobb, og nei det er ikke sikkert det er rette mannen, men rimelig gode odds spør du meg ) Å joda, det var fulltreffer, resultatet ser dere i bildet under [ Bilde ] se her ja han trur vel nok at spylervæske er olje
Terminatorbmw Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 Ja forresten, glemte meg litt bort her jeg satt. Kult prosjekt du holder på med Tøft at du tydeligvis er "bare" 15år og legger sjela di i dette. Håper virkelig du fullfører prosjektet og kan få kjørt litt, det er hvertfall den største motivasjonsfaktoren for min del Gleder meg til å se fremgangen videre, og ikke minst resultatet Så sees vi forhåpentligvis på GMS engang i nær fremtid takk Her skal det bli fullført og kjøre masse masse prøver å få bilen kjørbar før natt til 1 mai vi sees sikkert på GMS engang ja
Terminatorbmw Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 sånn som du sier, koffor skulle det vere meir fornuftig å løpe etter en ball og risikere kroppen for slitasjer som tar deg igjen når du er 30-40? det er smak å behag når det gjelder sport men gamle grinebitere trenger ikke rakke ned på andre sin sport. stå på du! noen fremgang de siste dagene? neste er vel fotball for gamlingane over 50 år nei folk kan jo bruke hue før de begynner og skrive innlegg i avisa og når de ikke veit hva de snakker om engang ja har ikke fått gjort så mye egentlig har plukka rein toppen så den blir sent til planing i dag og få satt på nye rådelager og sette inn stemplet igjen
Terminatorbmw Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 Toppen er sendt til planing og da bestemte jeg meg for og sette inn stempelene også knakk jo den siste ringen på stempel 1 det er derfor den ikke er i
Terminatorbmw Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 Hvorfor ikke bytte stempelringene? skal gjøre det
Terminatorbmw Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Skrevet Mars 13, 2013 Nærmer seg nå og toppen er ferdig planet og ett stk ventil glassblåst
Terminatorbmw Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Skrevet Mars 14, 2013 Gjort litt idag og festet fast pedalboksen og plata bak
Terminatorbmw Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Skrevet Mars 15, 2013 Var så deilig og se snøen smelte men så sto jeg opp og ser ut vinduet masse snø og er meldt det ut mars hadde håpa det blei bart fort så jeg kan på flittig og ta oppkjøringa men da får vi bare holde tålmodigheten oppe og vente til det smelter og blir bart
enore28 Skrevet Mars 15, 2013 Skrevet Mars 15, 2013 lengter etter bare veier her og! men hva du skal ta oppkjøring på?
Terminatorbmw Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Skrevet Mars 15, 2013 lengter etter bare veier her og! men hva du skal ta oppkjøring på? på drifting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå