Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
gjort litt idag og :) og sommerferie! :D sommerferie=bilbygging må bli ferdig nå vil kjøre kjøre kjøre nå ;)

w4aifo7cqtgcqu7wl29w.jpg

wg9k79zuzftk6y15nyuo.jpg

Koffor ikkje helsveise?

ang. ledningene, google ledningsnett og få tak i et koblingsskjema slik at du finner ut hva de er til;)

Skrevet
gjort litt idag og :) og sommerferie! :D sommerferie=bilbygging må bli ferdig nå vil kjøre kjøre kjøre nå ;)

w4aifo7cqtgcqu7wl29w.jpg

wg9k79zuzftk6y15nyuo.jpg

Koffor ikkje helsveise?

ang. ledningene, google ledningsnett og få tak i et koblingsskjema slik at du finner ut hva de er til;)

er jo kjekt og kunne skru det av og på :)

ledningene skal jeg få googla så jeg kan fjerne de :) så på en som hadde gjort det i sin han hadde sikkert 15-20 ledninger ut fra boksen :) og du kan tenke deg hvor mange det er originalt :o

Skrevet

Ser bra ut:) Men tre ting jeg ville gjort hvis det var min bil:D

1- Kaste de wonderbaumene så langt du får de!:) Iallefall henge de bak ett sted og ikke mitt i ruta:P

2- Prøve å få det luftfilteret lenger inn, så dumt ut når det stikker så langt ut:P

3- Fått tak i en annen potte en den loffe grillen til Jan Erik Larsen:) Slikt hører til på riskokere:)

Men ellers syns jeg det begynner bli bra og får lage film av jomfru turen!:)

Skrevet
Ser bra ut:) Men tre ting jeg ville gjort hvis det var min bil:D

1- Kaste de wonderbaumene så langt du får de!:) Iallefall henge de bak ett sted og ikke mitt i ruta:P

2- Prøve å få det luftfilteret lenger inn, så dumt ut når det stikker så langt ut:P

3- Fått tak i en annen potte en den loffe grillen til Jan Erik Larsen:) Slikt hører til på riskokere:)

Men ellers syns jeg det begynner bli bra og får lage film av jomfru turen!:)

:)

1- wonderbaumene skal jeg kaste da de ikke lukter noe mer så kjøpe nye og finne en anna plass må få bort maling lukta!! :):)

2- luftfilteret vil jeg prøve og få laga så jeg kan få den bak grillen ;) eller rett ned mot fangeren i de luftehula ;)

3- men det her er jo ingen veibil så den må nok forbli der ;) hehe trima riskoker :)

Skrevet

sprekk i bunnpanne? o.O ang. potta så syns eg det må vere lov, er som sagt en banebil! men det du må tenke på er jo db grenser? mener å hugse at det er litt regler om dette innen bilsport?

Skrevet
sprekk i bunnpanne? o.O ang. potta så syns eg det må vere lov, er som sagt en banebil! men det du må tenke på er jo db grenser? mener å hugse at det er litt regler om dette innen bilsport?

jekken som glapp taket på traversen :/ 100db er max ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...