Terminatorbmw Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Skrevet Juni 19, 2013 hvordan går det? nærmer det seg jomfrutur på bane? Nærmer seg nå! er ikke lenge til
Terminatorbmw Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Skrevet Juni 19, 2013 gjort litt idag og og sommerferie! sommerferie=bilbygging må bli ferdig nå vil kjøre kjøre kjøre nå kan jeg fjerne disse ledningene? Nå må ledningsnettet gå på slankekurs
Terminatorbmw Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Skrevet Juni 20, 2013 Noen som vet om jeg kan fjerne de ledningene? hadde vært deilig og fått bort litt av de er jo ikke i bruk nå!
enore28 Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 gjort litt idag og og sommerferie! sommerferie=bilbygging må bli ferdig nå vil kjøre kjøre kjøre nå Koffor ikkje helsveise? ang. ledningene, google ledningsnett og få tak i et koblingsskjema slik at du finner ut hva de er til;)
Terminatorbmw Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Skrevet Juni 27, 2013 gjort litt idag og og sommerferie! sommerferie=bilbygging må bli ferdig nå vil kjøre kjøre kjøre nå Koffor ikkje helsveise? ang. ledningene, google ledningsnett og få tak i et koblingsskjema slik at du finner ut hva de er til;) er jo kjekt og kunne skru det av og på ledningene skal jeg få googla så jeg kan fjerne de så på en som hadde gjort det i sin han hadde sikkert 15-20 ledninger ut fra boksen og du kan tenke deg hvor mange det er originalt
Terminatorbmw Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Skrevet Juli 3, 2013 syns det blei bra jeg https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... =3&theater
tommyheimberg Skrevet Juli 3, 2013 Skrevet Juli 3, 2013 Begynner å dra seg til nå, når skal det prøves? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Terminatorbmw Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Skrevet Juli 3, 2013 Begynner å dra seg til nå, når skal det prøves?Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Det gjør det prøve om ikke så lenge håper jeg
Morstan Skrevet Juli 3, 2013 Skrevet Juli 3, 2013 Ser bra ut:) Men tre ting jeg ville gjort hvis det var min bil:D 1- Kaste de wonderbaumene så langt du får de! Iallefall henge de bak ett sted og ikke mitt i ruta:P 2- Prøve å få det luftfilteret lenger inn, så dumt ut når det stikker så langt ut:P 3- Fått tak i en annen potte en den loffe grillen til Jan Erik Larsen:) Slikt hører til på riskokere:) Men ellers syns jeg det begynner bli bra og får lage film av jomfru turen!
Terminatorbmw Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Skrevet Juli 3, 2013 Ser bra ut:) Men tre ting jeg ville gjort hvis det var min bil:D 1- Kaste de wonderbaumene så langt du får de! Iallefall henge de bak ett sted og ikke mitt i ruta:P 2- Prøve å få det luftfilteret lenger inn, så dumt ut når det stikker så langt ut:P 3- Fått tak i en annen potte en den loffe grillen til Jan Erik Larsen:) Slikt hører til på riskokere:) Men ellers syns jeg det begynner bli bra og får lage film av jomfru turen! 1- wonderbaumene skal jeg kaste da de ikke lukter noe mer så kjøpe nye og finne en anna plass må få bort maling lukta!! 2- luftfilteret vil jeg prøve og få laga så jeg kan få den bak grillen eller rett ned mot fangeren i de luftehula 3- men det her er jo ingen veibil så den må nok forbli der hehe trima riskoker
enore28 Skrevet Juli 5, 2013 Skrevet Juli 5, 2013 sprekk i bunnpanne? o.O ang. potta så syns eg det må vere lov, er som sagt en banebil! men det du må tenke på er jo db grenser? mener å hugse at det er litt regler om dette innen bilsport?
Terminatorbmw Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Skrevet Juli 5, 2013 sprekk i bunnpanne? o.O ang. potta så syns eg det må vere lov, er som sagt en banebil! men det du må tenke på er jo db grenser? mener å hugse at det er litt regler om dette innen bilsport? jekken som glapp taket på traversen :/ 100db er max
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå