Terminatorbmw Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Skrevet Juli 5, 2013 da er bunnpanna tett igjen over 115 Db på tomgang er ikke dårlig det
Terminatorbmw Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Skrevet Juli 13, 2013 har fått gjort litt siden sist har fått en venn av meg som blir kamera og film man når jomfrutiden er inne
W-spec Skrevet Juli 15, 2013 Skrevet Juli 15, 2013 Er dette Biltema sin wire? Vær obs på at "pianotråd" ikke godkjennes, det må være flere tråder tvinnet i wiren i tilfelle en skal ryke.
Terminatorbmw Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Skrevet Juli 15, 2013 [ Bilde ]Er dette Biltema sin wire? Vær obs på at "pianotråd" ikke godkjennes, det må være flere tråder tvinnet i wiren i tilfelle en skal ryke. er biltema sin ja :/ skal sjekke med en gang
W-spec Skrevet Juli 16, 2013 Skrevet Juli 16, 2013 er biltema sin ja :/ skal sjekke med en gang Hadde kjøpt inn Biltema sin selv, men kan ikke bruke den.
tommyheimberg Skrevet August 5, 2013 Skrevet August 5, 2013 Ska si du står på nå, når er den klar? Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2
Terminatorbmw Skrevet August 5, 2013 Forfatter Skrevet August 5, 2013 Ska si du står på nå, når er den klar?Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 hehe står på vær dag er meninga og prøve kjøre den til onsdag på naf banen og hvis jeg får kjøpt kjøreutstyr og bilen godkjent og lisens papirene mine tilbake så skal jeg kjøre på banen til neste tirsdag
DTalstad98 Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 Har sett igjennom hele tråden. Ble nokså imponert over skillsa !!! Jeg er omtrent like gammel og har begynt på samme prosjekt. Håper på at jeg har like bra skills som deg
DTalstad98 Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 Hva må man gjøre for å få kjøre drifting når man er under 18 år ?
Terminatorbmw Skrevet August 11, 2013 Forfatter Skrevet August 11, 2013 Har sett igjennom hele tråden. Ble nokså imponert over skillsa !!!Jeg er omtrent like gammel og har begynt på samme prosjekt. Håper på at jeg har like bra skills som deg Takk skillsa får du etter vært
Terminatorbmw Skrevet August 11, 2013 Forfatter Skrevet August 11, 2013 Hva må man gjøre for å få kjøre drifting når man er under 18 år ? Du må ha lisens-kurs og oppkjøring å bygge bil burde du ikke kjøp en ferdigbygd bil mye lettere og billigere!! byggebil koster dobbelt så mye som en kjøpe ferdigbygd bil pluss det tar all fritida de og det meste koster jo litt i forsikring og lisens!
DTalstad98 Skrevet August 11, 2013 Skrevet August 11, 2013 Hva må man gjøre for å få kjøre drifting når man er under 18 år ? Du må ha lisens-kurs og oppkjøring å bygge bil burde du ikke kjøp en ferdigbygd bil mye lettere og billigere!! byggebil koster dobbelt så mye som en kjøpe ferdigbygd bil pluss det tar all fritida de og det meste koster jo litt i forsikring og lisens! Liker veldig godt å holde på med bil så det er ikke snakk om å kjøpe ferdigbygd, det blir for kjedelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå