Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva må man gjøre for å få kjøre drifting når man er under 18 år ?

Du må ha lisens-kurs og oppkjøring :) å bygge bil burde du ikke kjøp en ferdigbygd bil mye lettere og billigere!! byggebil koster dobbelt så mye som en kjøpe ferdigbygd bil pluss det tar all fritida de og det meste :) koster jo litt i forsikring og lisens!

Liker veldig godt å holde på med bil så det er ikke snakk om å kjøpe ferdigbygd, det blir for kjedelig :P

hehe akkurat som meg :D men hender det er noen dager der man hadde ønska og hatt ferdigbygd bil ;)

Skrevet

Tok en tur på banen idag, kjørte opp på start plata endte med at bilen blei kjørt på hengeren igjen, siden forrige eier ikke hadde momsa bilen :( og noe av lisens papirene ikke var iorden :(

jeg og en til junior fikk lov til og ta litt bilder utpå banen etter at folk hadde reist :) men endte med en fanger mindre :/ strips-kongen :) og kjørte litt rundt på banen merka jeg at noe ikke stemte, gikk ut for og se hva det var og så hjulet pekte mot det andre når det egentlig skulle stått rett, så hadde jo mutteren klart og skrudd seg løs og vannslangen spratt av når jeg hadde fått den på henger`n :/ og clutchen skraper kan ikke gire sakte må slå den i gir men skraper da og? skal det være sånn? er sinter clutch :) håper på og få bilen og lisensen iorden innen tirsdag da det er trening :)

od72wmks2t3shd08prpr.jpg

v9qaq6dlr13d1qqtcohh.jpg

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...