Terminatorbmw Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2013 UT IGJEN Hadde ikke gjort noe å hatt den vinkelen der gitt
DTalstad98 Skrevet Oktober 6, 2013 Skrevet Oktober 6, 2013 Er det ikke feil rotasjonsretning på bremseskivene, eller er det bare jeg som tar feil ?
Terminatorbmw Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2013 Er det ikke feil rotasjonsretning på bremseskivene, eller er det bare jeg som tar feil ? Vet ikke hehe
Terminatorbmw Skrevet Oktober 30, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2013 sparkler litt blir lakkert når jeg får penger
Teigland Skrevet November 1, 2013 Skrevet November 1, 2013 Bremseskivene sin rettning skal være slik at om ventileringen mellom bremseflatene har rettning, så skal den suge luft inn mot midten. som regel kombineres det med at slizzene på bremseflaten står motsatt av det dine gjør nå. Du har forresten navnet ditt på feil rute, står vel at den skal stå på bakruta i regelboka. Ellers kult prosjekt, lykke til med turbobygg.
Terminatorbmw Skrevet November 10, 2013 Forfatter Skrevet November 10, 2013 Bremseskivene sin rettning skal være slik at om ventileringen mellom bremseflatene har rettning, så skal den suge luft inn mot midten. som regel kombineres det med at slizzene på bremseflaten står motsatt av det dine gjør nå. Du har forresten navnet ditt på feil rute, står vel at den skal stå på bakruta i regelboka. Ellers kult prosjekt, lykke til med turbobygg. så da må jeg bytte om skivene? står ikke om det i regelboka takk tenker nok jeg venter litt med turbo får se hva jeg gjør etter vinter tia
Terminatorbmw Skrevet November 10, 2013 Forfatter Skrevet November 10, 2013 sånn står da motoren nå skal hente deler te uka så får jeg håpe at den slutter å lage problemer som den bare har gjort hele sesongen så litt farge i motorromet imens
Teigland Skrevet November 10, 2013 Skrevet November 10, 2013 er bare å flytte om skivene ja. ser det litt bedre ut også. ang navnet så står dette i: Teknisk reglement Drifting Konkuranse 2013 12.2 Navn Førerens navn skal stå sammen med startnummer i bakre siderute.
Terminatorbmw Skrevet November 10, 2013 Forfatter Skrevet November 10, 2013 er bare å flytte om skivene ja. ser det litt bedre ut også. ang navnet så står dette i: Teknisk reglement Drifting Konkuranse 2013 12.2 Navn Førerens navn skal stå sammen med startnummer i bakre siderute. er fler som jeg kjenner som har navnet i sideruta.
Terminatorbmw Skrevet November 16, 2013 Forfatter Skrevet November 16, 2013 ny vs original blir åpningen for stor på den nye? eller kan jeg bruke den?
Terminatorbmw Skrevet November 16, 2013 Forfatter Skrevet November 16, 2013 øvre bildet er hvertfall feil... så jeg kan ikke bruke de nye stempelringene? det bilde på toppen er den nye ringene og den gamle nederst.
Terminatorbmw Skrevet November 17, 2013 Forfatter Skrevet November 17, 2013 foliert platene karlolav96 reagerte på dette 1
Terminatorbmw Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Skrevet Desember 3, 2013 Ferdig pussa og klar for lakk stempelet er sendt idag så får jeg håpe jeg får de riktige delene tilbake kenris reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå