Terminatorbmw Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2012 joda så jeg skulle jo kutte ut reservehjulbrønnen som ikke gikk som det skulle før etter joda så det kunne gått værre men fikk akkurat stoppa den i tide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 hei igjen er en stund siden det var en oppdatering her. nå har jeg sent pappa for og hente motoren så den er hjemme i garasjen om noen få timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 da er motoren i garasjen og hviler seg litt til imorra så er det ut og skru i hele uka for jeg har sånn arbeidsuke skulle egentlig jobba på jobben min men den blei lagt ned for noen dager siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Hvilken motor er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 525i med innmat fra s50 b30us Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Tøft prosjekt hvit hadde også vært kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Takk ja hvit eller gul tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Da har jeg satt på bakstillinga idag og tatt av bunnpanna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 525i med innmat fra s50 b30us US versjonen kom aldri som S, så du har en M du har altså en m50b25 med innmat fra m50b30us Det kan jo være spennende... er mye innmat byttet? hk har du ca? 240hk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Så det nå at det sto m50 3.0L jepp 240hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Må si det begynner å bli fullt her nå skal hente en til motor om ikke så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Såpass Skal du bygge turbo da eller? 240hk er jo litt lite. Det går jo, men mye jobb ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 har jo veldig lyst til og ha turbo er enig med deg 240hk er jo ingenting ifølge krava så kan ikke jeg så mye mer Moderat trimming. Max effekt 0,3 hk/kg http://bilsport.no/uploads/teknisk_regl ... 5_2012.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 fatter`n fant en bmw til som jeg kanskje skal kjøpe blir jo bare delebil da da blir det 4 bmw`er og 3 motorer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Passer bunnpanne og motorfester fra m50b20 til 525? noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå