Terminatorbmw Skrevet April 28, 2014 Forfatter Skrevet April 28, 2014 har fått gjort litt siden sist lakka panser og bakluke og montert plexiglass blir og se bilen natt til 1 mai på utstillinga iår også! ervik reagerte på dette 1
Terminatorbmw Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Skrevet Mai 4, 2014 Jeg er klar bare å få lufta clutch og bremser nå
Terminatorbmw Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Skrevet Juni 4, 2014 Første trening er over og kommer hjem med nesten hel bil motoren virker som er altfor frisk bilen reagerte det motsatte av hva jeg trodde den kom til og gjøre var lettere og håndtere en jeg hadde trodd noe som gjorde det extra morsomt har bare fått masse skryt av de som var tilstedte de nektet å tru jeg aldri har kjørt bil før dette er noe jeg vil/skal fortsette med! fikk kjørt noen runder så traff jeg curbsa det endte med en bøyd skjerm, bøyd bærearm, knekt motorfeste og knekt festene til støtdemperen men blårøyk fikk den til på banen tusen takk for en kjempe bra trening
Terminatorbmw Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Skrevet Juni 5, 2014 på hjula igjen bytta bærearmer og dempere prøve å sveise motorfeste og feste til demperen imorra og 2 nye sponsorer
vito Skrevet Juni 6, 2014 Skrevet Juni 6, 2014 skal du fortsette å kjøre så som du gjorde,må vi skaffe oss en hel delebil.du kjørte bra,men litt trening først så.
Terminatorbmw Skrevet Juni 11, 2014 Forfatter Skrevet Juni 11, 2014 bilen er ferdig og klar til neste trening
tommyheimberg Skrevet Juni 11, 2014 Skrevet Juni 11, 2014 Var det ikke trening i dag? Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk
Terminatorbmw Skrevet Juni 11, 2014 Forfatter Skrevet Juni 11, 2014 Nei blei avlyst pga bane preparering men trening til tirsdag igjen
Mathias Holtsdalen Skrevet Juni 11, 2014 Skrevet Juni 11, 2014 når på tirsdag? kommer opp og tar en titt
Terminatorbmw Skrevet Juni 12, 2014 Forfatter Skrevet Juni 12, 2014 er fra kl 17 og utover kvelden trur jeg
Mathias Holtsdalen Skrevet Juni 13, 2014 Skrevet Juni 13, 2014 jeg kommer, med den her om du kjenner den igjen, kom rett etter du reiv av framstillinga sist
Terminatorbmw Skrevet Juni 15, 2014 Forfatter Skrevet Juni 15, 2014 nye bremser bak Mathias Holtsdalen og tommyheimberg reagerte på dette 2
Terminatorbmw Skrevet Juni 17, 2014 Forfatter Skrevet Juni 17, 2014 treninga på tirsdager er vist blitt anavær tirsdag :/ men får jeg lånt henger så trener jeg imorra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå