Terminatorbmw Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 da holder jeg på med de siste forbredringen til læreren min kommer til torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Gamle og EBC redstuff EBC redstuff Dekket er litt for stort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Da er den klar til imorra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 Da har jeg fått gjort litt idag å smørt skruene men er ikke så lett når de har sitti der siden den blei laga og satt på red stuff klossene bak så blir det nok EBC Bluestuff Racing Bremseklosser foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Da har jeg skrudd litt idag å da så imorra må jeg skru av hele veivaksel`en og sette på den manuelle veivakselen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 nå skal jeg kjøpe coilovers men så har jeg ikke rå til den for jeg skal kjøpe en bunnpanne og motorfester for 800kr og jeg har bare 3000 på konto`n og coilovers`en koster 3849kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Hei! idag var jeg innom gs bildeler og kjøpte 4 bremseskiveskruer og giremblem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2012 endelig så er det ferie i 2mnd så da er det garasje tid også tok jeg av bærearmene igår, så nå blir det nok e46 bærearmer når jeg er inne på pc`en så går det bare på drifting og deler også må man jo ha litt drikke og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Hvorfor e46? Kjøp heller e30 m3... mindre gummi i foringene, så de er sterkere og gir mindre etter... Har det selv på min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2012 har bare sett at de som drifter har e46 bærearmer på e36 men takk for tipset skal sjekke det opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Vurdert matthvit? Har det på min, ser gromt ut! Ikke mange som har det heller Ellers så har du jo Dakargelb, fin farge som kler e36 veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Nylakkert dakargul er tøft, men den slitte matte 10-15 år gamle lakken er ikke fin hehe... Vet bare at bilen er bedre å kjøre med på bane med e30 armene... ang drifting vet jeg ikke... men sjekk det litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2012 Skal sjekke litt med fargevalg bruker bare photoshop jeg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 tøft prosjekt, håper du fullfører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2012 Takk blir nok oppstart til uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå