BRIO Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Satser på at jeg tar med guttungen i e60 en og cruiser med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Konge! Der var vi oppe i 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Einar93 Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Hiver meg kanskje med ein tur om ikkje e30 er heilt bannlyst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Hiver meg kanskje med ein tur om ikkje e30 er heilt bannlyst Sleng deg med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Nyter det ! Bra vi er oppe i et forholdsvis greit antall etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 hei jeg kan desvere ikke bli med da bilen har havarert:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Wut? Hvordan skjedde det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 ChristerM: var det din e39 jeg lå foran i Fjøsangerveien i forigårs? Om så, du må få deg endestuss! Ellers skamfet bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 hei jeg kan desvere ikke bli med da bilen har havarert:( Har masse e39 deler. Bare å gi en lyd hvis du trenger noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 hei jeg kan desvere ikke bli med da bilen har havarert:( Har masse e39 deler. Bare å gi en lyd hvis du trenger noe hei et er bare dynamoen som har havarert ;D så hvis noen har en son eg kan få kjøpe så er eg med på krusing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Da blir det crusing på deg Bare send en pm hvis du er interessert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Hei da er eg med på krusing takket være kvammis Og stor takk for hjelpen med og montere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Hei da er eg med på krusing takket være kvammis Og stor takk for hjelpen med og montere Hallelujah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Imponerende innsats fra kvammis Gleder meg til søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2012 Nå begynner vi å bli en god gjeng. Synd det er meldt skikkelig regn på søndag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå