Stian Børresen Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Vurderer å selge bilen min etter ønske fra min samboer da den egnet seg lite som familiebil. Info om bilen: Bilen er orginalt ombygget fra 318is med godkjenning fra bmw og biltilsynet. Stemplet i vognkort og alt er i orden. Sitter en M50tuB25 singelvanos motor i bilen som går smertefritt. Regelmessig olje og filterskift. Utstyr: - Sort Vader skinn interiør i god stand - Lille 7knappers OBC - 3-eika BMW sportsratt m/airbag - Supersport High Performance Coiloverkit (Godkjent og stemplet i vognkortet.) - M3 frontfanger - M3 sideskjørt - M3 innstegslister - M3 Diffusor i org bakfanger - Sort innertak med alt tilbehør - Nye frontlykter (linselykter fra umnitza.com) - Nye baklykter (krystallklare røde/sotede) - Nytt M3 listverk utvendig (ikke montert) - Nye sotede grøftlys - LED Angeleyes montert i frontlykter - Keyless entry er montert nylig - LED skiltlys - Modifisert Simons effektanlegg med DTM utblås - Sotede hjørneblink foran - Xenon i kjørelys + grøftlys - LED interiør pærer rundt om inni bilen - Nytt skinn med M striper på girskifteren og håndbrekket. Medfølger til midtarmlenet da jeg ikke har fått montert den enda. - Girkule med belysning Felger: - AC schnitzer 17" kopi felger med 2 gode vinterdekk / 2 litt mindre gode. - Rondell D58 17" med nye Nankang NS2 sommerdekk / Disse er nyoppusset med gull lakkert senter og polerte kanter. Disse er også godkjent i vognkortet. Det som er gjort med bilen: - Nettopp eu godkjent. - Byttet i forstilling: Indre/ytre styrestag begge sider, endelegg begge sider, bakre bærearmsforing begge sider, stabstag foringer begge sider, endelegg begge sider, indre og ytre opphengskuler byttet til heavy duty kuler. Alt nytt i år. - Byttet i bakstilling: Så si alt er nytt. Har kvitteringer på det som er gjort. Bremserør er også nytt. - Nye bremser rundt hele inkl tromler og håndbrekk - Nytt Varmeapparat register - Ny Vannpumpe - Nytt Termostathus + termostat - Nye org BMW plugger - Nytt oljefilter + olje på motor - Nytt bensinfilter følger med. - Ny bakrute Feil / Mangler: - En framskjerm følger med da det står en uorginal skjerm på bilen som var dårlig passform på. Den skjermen som følger med er ny org. - Noe steinsprutskader, ikke mye men nok til å irritere meg.. - Trenger en skikkelig polering i mine øyne, har ikke utstyr til dette selv så har ikke blitt gjort av meg. - Utløserlager på clutchen lager litt lyd - Medfølger nytt org Sachs clutch-sett. Dette trengs ikke byttes enda. - Noe slappe panser dempere, burde byttes etterhvert - Er antydning til rustbobler på bakplaten - Noe rustbobler på ene døren - Ikke gjennomrustet, burde taes før det får gått seg skikkelig til. - Mangler ene lokket på det ene sideskjørtet, det som er til jekken. Om det er noe mer jeg kommer på så kommer det til å bli ført opp. Bilder kommer så fort jeg har fått vasket bilen i løpet av helgen. Her er noen bilder som ble tatt for noen uker siden, sånn bilen ser ut med sommerfelgene. Pris: 80.000 / bud Kontakt meg: Mail: Stian.b0rresen@gmail.com Mob: 97010308 - Jeg kan også kontaktes på PM. 26.04.12 - Prisen justeres litt etter markedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 RÅ bil Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Denne kan også byttes i rimelig e36 stasjonsvogn med dieselmotor + penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Bilen senkes 10.000kr i pris, av den enkle grunn at behovet for stasjonsvogn blir større og at bilen ikke blir brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dannyboy92 Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Mulighet til å ta flere bilder? Interiør, motorrom og litt rundtom bilen? Kanskje der hvor det er rustbobler også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Er ikke hjemme før mandag eller tirsdag. Det vil da komme utfyllende bilder slik at interesserte kan vurdere ut fra bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Solgt? Isåfall, intr i bytte i denne http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35019158 med mellomlegg fra mi sie? Selger vel pga motsatt grunn, har lyst på "ungdomsbil" Mvh Erlend Haugsnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Hadde det vært en 300td kunne det vært vurdert, men den der ser ut til å være en 3l uten turbo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35019158 Her er finnlink. Er ikke turbo nei, men er den nyeste motoren med 24v Samme som sitter i w210 300TDT, bare at den fikk turbo i w210 karroseriet. er 136 hk i min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 pris 80k eller 70k på denna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå