Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har litt stasj som bare ligger...

e36 coupe diamantsvart:

318is diff...tror den er åpen.

bakfanger

sidebakruter

bakrute

dører v.h foran

hanskerom+ airbag over.

dashbord i sort...

e34

forstilling 520 og en 530uten kalippere men ellers komplett

520 bakstilling -diff

530 bakstilling med komplett diff og storeforingene i poly. mangler kalippere.

grå bakfanger

hengerfeste stått på stv(ikkje avtagbart)

520(m50) automatkasse (usikker på stand men skal være i orden!)

tom m50b20 blokk

m50b20 veiv og stempler fra vanosmotor.

m50b20 innsug og gasspjeld.

toppdeksel uten vanos

ett sett kammer

dynamo,starter, svinghjul

har en tom m30b34 blokk

stempler/råder til m30blokken.

s50b30

stempler

råder

kammer

luftmengdemåler

grenrør

orginal dme (bosch)

svinghjul/lamell/trykkplate

bunnpanne

alt over kommer eg ikkje til å ha bruk for med det første og kan selges da det bare ligger.

Skrevet

innsugstrakter står ikke opplistet. så nei..

har ingen e34 nav løse nei, men har to komplette bakstillinger..

du kan komme å hente hel bakstilling eller gi meg ett fornuftig bud på nav/bærarm så skal eg demontere det.

Skrevet

Har du snekke uten slakk til E34? Skulle helst hatt en "slakk-fri" snekke innen fredag :|

Samme hvilken bil det kommer fra, så lenge delenr. er 32131141813. Mener de er like på alle M50 motorene.

Skrevet
Jeg har skrevet to PM til deg, men får ingen svar...

du var ikkje akkuratt den raskeste skeien i skuffen til å svare meg, så du var ikkje akkuratt prioritet nummer 1...dagene går i ett og ting går i glemmeboken. tok bilde du ba om og sendte på mms.

Skrevet
Jeg har skrevet to PM til deg, men får ingen svar...

du var ikkje akkuratt den raskeste skeien i skuffen til å svare meg, så du var ikkje akkuratt prioritet nummer 1...dagene går i ett og ting går i glemmeboken. tok bilde du ba om og sendte på mms.

Jeg sa at jeg måtte under bilen og måle, jeg svarte deg så fort jeg hadde målt. Jekker/bukker stod i mellomtiden i bruk på andre biler, derfor ventetiden.

• 3 weeks later...
Skrevet

Nå har det gått 2 uker siden du sier at du sendte pakka, vi har fortsatt ikke fått sendingsnummer som lovet og når vi ringer eller sender SMS så får vi intet svar eller telefonen slås av. Dette begynner å bli veldig useriøst, hvorfor svarer du ikke?

Skrevet

Nå har jeg mottatt pakka, og når jeg sjekket sendingsnummer så viste det seg at den ble sendt 2 dager etter at jeg skrev meldingen over. Dette har vært løgn og unnvikelse fra ende til annen, men jeg fikk nå omsider det jeg betalte for. Jeg anbefaler alle som ikke kan hente selv å styre unna selger, og betal under ingen omstendigheter på forhånd slik jeg gjorde. Betalingen ble gjort 4. mai, og varene ble ikke sendt før 23. mai etter at vi hadde ringt og tekstet flere ganger om dagen i lange tider. Både telefonsamtaler, sms'er og PM'er her på forumet ble ignorert, den eneste måten å få noe til å skje på var å poste her på forum slik at dere andre kunne se det. Anse dere som advart....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...