Lisbethn Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 Hei! Går det an å ettermontere Hode-Airbagger på E39 96-97 modellene? Det er vel bare 98-03 mod som har dette? De sitter i stolpen fra dashbord til taket og videre inn til midten av taket, de som har det er merket på stolpen en plass. Jeg tenker, hvordan blir det med fester, ledningstilkobling, sensor(er) osv. hvis jeg skal få ettermontert på 96-97 mod? Evt. andre ting som blir problematisk?
Lisbethn Skrevet April 23, 2012 Forfatter Skrevet April 23, 2012 Ingen som kan hjelpe meg med info her..?
Bmwrob Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Dette går å ettermontere. Selve airbaggen vil passe fysisk, det du gjör er jo å koble airbagen opp mot eksisterende system. Så kode slik at bilen registrerer at den har airbag der og.
Lisbethn Skrevet April 24, 2012 Forfatter Skrevet April 24, 2012 Dette går å ettermontere. Selve airbaggen vil passe fysisk, det du gjör er jo å koble airbagen opp mot eksisterende system. Så kode slik at bilen registrerer at den har airbag der og. Vet du om man må borre hull til skruer etc.? "gass-generatoren" har vel et feste nærmt dashbord også..det eksisterer allerede på 96-97?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå