Tsbusa Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 Har en 2 søyler lik denne for mulig salg, skal bytte ut på jobben, og jeg har ikke eget verksted lengre og da vurderer jeg å selge den. Alltid hatt årskontroller av Würth, mener den var sist sjekket forrige sommer. Fungerer bra, men av og til "låser" deg seg, pga treghet i noen stag, dette kan smørest og fiksest. Den er ikke demontert enda, så står fortsatt i verkstedet. Jeg demonterer den trolig til helgen. Selges 7000,- /BUD! PM, mail eller tlf: 41 55 15 63 Endret annonse, det er ISTOBAL og ikke Stenhøj. Men helt lik den på bildet.
Tsbusa Skrevet April 24, 2012 Forfatter Skrevet April 24, 2012 Ca 2.60m ifra helt nedpå bakken og på det absolutt høyeste punktet.
Tsbusa Skrevet April 24, 2012 Forfatter Skrevet April 24, 2012 Alt er i orden bortsett fra at den låser seg?? Som jeg vet, ja. Har jo vært i bruk frem til kort tid siden. Skal inn med ny bukk der nå. Bør uansett taes en sjekk, service og kontrollere muttre osv. Skal bort i 2 dager så får ikke målt før fredag igjen.
Tsbusa Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Skrevet Mai 2, 2012 Bump Den er nå demontert, og klar for henting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå