andyE30 Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 har bygd om bilen min til m5, men da jeg satt sammen det siste fant jeg en kontakt bak høyre frontlys jeg ikke finner ut hva er til, trodde først den var til radiatoren "temp" sensor, får den passet på kontakten til den gammle radiatoren, men m5 har jo ikke noe på radiatoren, den sitter nede på slangen og er anderledes. så finner ikke ut hva kontakten er til. noen som vet? eller har en m5 dem kan ta bilde av ledningene bak der? så jeg ser hva dem går til? er en slik kontakt men ikke med disse ledningene, den er på ca samme plass som denne bare 10cm lengre til høyre for bilde, den når kun i området av lykten og radiator ca.
Mikael-B Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Hvis jeg ikke husker helt feil, er det en sånn kobling løs på min og. Den har vært løs på min helt siden jeg kjøpte den. Har ikke noe feilkoder heller..
bjalle Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Første jeg tenkte på var kontakten til parklys på gamle standard lyktene,før facelift.Men ikke godt å si hva det kan være hvis det ikke er en lik på andre siden.
andyE30 Skrevet April 27, 2012 Forfatter Skrevet April 27, 2012 Første jeg tenkte på var kontakten til parklys på gamle standard lyktene,før facelift.Men ikke godt å si hva det kan være hvis det ikke er en lik på andre siden. parklys kabelen på preface er en STOR kontakt sak, med 2 ledninger, denne jeg tenker på er litt liten og har 4 ledninger tror jeg, den er meget lik lyktejusterings kontakten, bare at den har ikke disse "tvinna" ledningene og er kun på en side
andyE30 Skrevet April 27, 2012 Forfatter Skrevet April 27, 2012 helt til venstre her er det en føler på radiatoren, kontakten er på en prikk lik og passer på en slik føler. men m5 har jo ikke noe føler der. så sjønner ikke hvor den skal.
andyE30 Skrevet April 28, 2012 Forfatter Skrevet April 28, 2012 AUC sensor? den passer ikke der. har prøvd, tenkte kansje det var forsjellige fra år til år, men står bare 1 delenr på realoem og ser ut som det passer alle. så tror ikke det er til en slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå