hjælmen Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Har kjøpt meg en Bmw e90 320d 06, er ganske fornøyd med bilen. Har en del planer å små ting jeg har lyst til å gjøre med bil. Her er noen av tingene jeg har løst te å gjøre: - Nye sommerfelger ✓ - Lakkering av sommerfelger ✓ - Senke sett\ Coilovers ✓ - Svarte nyrer ✓ - Lamin-x - Liten Hekkspoiler - M-tech fangere - Sote ruter - Chip Blir vell kanksje lenger etter hvert... må flekk lakke fanger Her er noen biler av bilen med de nye hjula Fikk pakke i posten i dag Ja etter mye om og men blei det coilovers på bilen å, er veldig fornøyd med settet. Er godkjennings høyde på bilen nu ;P Fikk pakke fra USA Smoked blink lys blei bra syntes jeg
E39kim Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Ser bakfelgene dine ligger veldig fint ute i kanten, hva impress er det?
bård Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Gratulerer med flott bil, mangler bare litt senk nå Bor du på sommerfryd?
///FredriK.S Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Fin bil dette Fredrik manger senk! men det vet du sikkert! Sommerfryd ja
hjælmen Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Skrevet Mai 8, 2012 Takk, er et 20 bak E39kim. Senkesett blier det neste pri, kw coilovers tenkte jeg på, og bord på sommerfryd bård
MeSs Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 Kjøp deg heller nye baklykter, lover du blir fornøyd Enn Lamin-X altså. http://www.turnermotorsport.com/image/l ... 335i_4.jpg
hjælmen Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Skrevet Mai 8, 2012 ja lurte på det å, har jo kjøpt lamin-x til fram og bak lykter så får se åssen det blir;) Åssen er det å sette på tru, lett/vanskelig?
Larsrangoy Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 Har bestilt meg lamin x selv, har hørt at det er vanskelig å få til 100% men du kan vell vente med å ha det på til rutene skal sotes, så kan de ha det på for deg det skal jeg !
Larsrangoy Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 Tok det lang tid fra lamin x pakken ble sendt til du fikk den btw?
hjælmen Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Skrevet Mai 8, 2012 tok express pakke jeg så tok vell en og en halv uke før jeg hadde det her hjemme
hjælmen Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Skrevet Mai 28, 2012 Noen som har no forslag på åssen coilover jeg burde sette på bilen?
EspenÅ Skrevet Mai 28, 2012 Skrevet Mai 28, 2012 fin bil og fine planer du har vist du lurer på kossen det blir med sorte nyrer og litt mørkere lykter så skjekk ut min tråd
hjælmen Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Skrevet Mai 28, 2012 Ja så jo greit ut det, har lamin-x jeg da har bare ikke rota meg te å få det på enda;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå