hjælmen Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Skrevet Februar 25, 2013 Jaja da var felgene ferdig etter mye greier ;P Farge: A86 bmw felg farge, og en silke matt klarlakk. når vi hadde sprøyta på klarlakken som det var en del matering middel i, men de blei like blanke som før vi gjorde det ;( padda ned frontene dagen etter på får å prøve en mercedes silke-matt klarlakk ble mye bedre resultat syntes nå jeg
Reinsnes Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Gjorde seg med silkematt finish! Personlig vurderer jeg style 193 M felger (muligens lakkert til silkematt "gunmetal") på min E90 som også er Sparkling Graphite grå.
hjælmen Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Skrevet Mars 24, 2013 Ja syntes de blei ganske bra jeg, og blir sikkert ikke dumt med den fargen nei ska få dekker te uka, så gleder meg sykt til å se de på
hjælmen Skrevet April 7, 2013 Forfatter Skrevet April 7, 2013 Endelig fikk jeg på dekk, blei nye falken dekk fra GS 225\35 og 245\35 fikk tatt noen bilder av ny vaska bil i fin være med hjula, er kjempe fornøyd
hjælmen Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Skrevet Mai 5, 2013 Tokk ikke lange tia før snøen la seg igjen.... fint men sommer dekk nå
hjælmen Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Skrevet Juni 11, 2013 Fått gjort litt siden sist, endelig fått på lamin-x syntes det blei bra. Eneste var at jeg ikke anbefaler og kjøpe ferdig kuttet stykker får de passer ikke helt som de skall men blei helt greit. Fikk også satt på ny ende stuss, fikke en til en fin pris som de hadde en igjen av på gs men var litt får stor ;P men fikk lakkerte den sort og festet den på så. blei ganske fornøyd med den å
hjælmen Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Skrevet Juni 16, 2013 var på Nordic Stance i går var mye tøft å se på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå