magne_ Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Selger et sett med Sparco Drift felger. Disse er produsert i sammarbeid med OZ. Boltsirkelen er 4*100, og navåpningen er 63,7mm.. Følger med sentreringsringer som passer e30. Dem er 17"x7" store, og har et innpress på 42. Det er montert Falken Ziex dekk, som har mye spor igjen. Dem har størrelsen 205/40-17. Her står det litt mer om felgene: http://www.gundersenmotorsport.no/dekk-og-felg/felg/sparco/drift/drift-7-x-17#variation=125543 Jeg selger dette settet for 5.000,- Har mulighet for å sende, men ser helst at dem blir hentet.. Magne Øksnevad 91729821 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Hvor gamle er felgene? Skader? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Jeg vet ikke hvor gamle felgene er, da dem sto på en bil jeg nylig kjøpte.. Men utfra tilstanden, så vil jeg tippe at dem var nye for 1 år siden ca. Dem er helt runde og uten kast. Lakken har blitt skrapt av helt ytters på kanten av 2 av felgene, mest sansynlig etter uforsiktig håndtering av felgene når dem ikke var på bil. Men det er ikke lenger en ca 5cm på hver. Dette blir mest sansynlig utbedret i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå