Anders92 Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Selg den med omhu og velg rett kjøper. Dette er en slik bil man skal være like skeptisk til å selge, som å gifte bort sin egen datter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Hvor mye hadde du tenkt å selge den for? Når det er kjøpers merked så er det bare og slenge inn et bud . Hva den enkelte måtte mene den har av verdi . Di fleste tror nok dette er en rustent vrak , men se på bildene og spør om dere lurer på noe. Bilen selges til høyeste bud den 15-6-2012. Kl 2400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Hvor mye hadde du tenkt å selge den for? Når det er kjøpers merked så er det bare og slenge inn et bud . Hva den enkelte måtte men den har av verdi . Bilen selges til høyeste bud den 15-6-2012. Kl 2400 Nå gjør du noe veldig dumt.. Bilen er verdt alle penga,å tenk deg nøye om nå...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Hvor mye hadde du tenkt å selge den for? Når det er kjøpers merked så er det bare og slenge inn et bud . Hva den enkelte måtte men den har av verdi . Bilen selges til høyeste bud den 15-6-2012. Kl 2400 Nå gjør du noe veldig dumt.. Bilen er verdt alle penga,å tenk deg nøye om nå...... Om den er verdt alle penga så er det bare og legge inn bud. Ja er nok dumt og selge den men det er bedre enn at den står på lager resten av sitt liv . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Jeg skulle gjerne bydd, og for den saks skyld henta bilen imorra. Men har ikke den pengesummen til overs til en søndagsbil nå, desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 da legger jeg inn bud på 25 laks jeg da, Så skal du heller få med en avtale på at du kan kjøpe den billig tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 da byr jeg 30,000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 35.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Få litt fart på dette. 45.000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Fy søren altså, det er alt for billig for den, den er minst verdt 70-80.000,- (eller faktisk mer) i den stand den er, shit at jeg ikke hadde mer penger liggende her nå, da hadde den havna i e21 samlingen min..... Håper den havner hos noen som tar vare på den ja. Vh. Stein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Fy søren altså, det er alt for billig for den, den er minst verdt 70-80.000,- (eller faktisk mer) i den stand den er, shit at jeg ikke hadde mer penger liggende her nå, da hadde den havna i e21 samlingen min.....Håper den havner hos noen som tar vare på den ja. Vh. Stein x2 !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
habj Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Her var det mye barnesnakk.Er ikke dette en salgstråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Er vel lov til å rose en såpass spesiell bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Tror ikke det feiler bilen noe,er vel heller det å treffe den rette kjøperen til rett tid. Er et ganske snevert nedslagsfelt vil jeg tro på e21. Hadde jeg ikke alt hatt nok biler så hadde jeg og seriøst vurdert denne.. Du får ha lykke til med salget,håper den går til noen som tar vare på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå