Disaster Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Fin, men altfor høy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 flott bil! ser ut som et veldig cleant og seriøst bygg!men som sagt tidligere, svarte leppe, diffusor og org. baklamper hadde gjort seg. jeg ville beholdt listene lakkert jeg da... Takk for innspill Chris_325iM, stod lenge å kikket og vurderte i dag. Kom faktisk frem til det samme som du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nom3rzy Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Først og fremst RÅTT bygg. Meget strøken vill jeg si =) Men som fler andre her så er jeg enig med de ang. baklykter og lister etc. =P men alle har forsjellige smak Men ett annet spørsmål. Hva syns du om passform og slikt med tanke på baluka. Åssen er det gjort med ledningsnett og skiltlys og slikt. send evt. pm eller svar her gjerne med bilde om mulig. Nok en gang, flott flott bil =) Takk for det Nom3rzy. Passformen på luka er helt suveren, originalt ledningsnett er trekt på samme måte som på opprinnelig luke, kan legge ut bilder av det etter hvert. Kjempe =) har lyst til å sette lik luke på min, men er det fra GS Bildeler du har? evt. Carbon eller glassfiber? brukes det skilt lys fra e36 eller e46 på luka(lite betydning ihht pris, men kjekt å evt. bestille riktig=P ) men kjekt med bilder ¨når du har tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå