Grinii Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Heisann. Holder sakte men sikkert på med å lære meg litt om anlegg i bil.. (2001 e46 sedan) også har jeg litt problemer med å trekke opp en remotekabel.. Er det en god måte å gjøre dette på? Må jeg fjerne dekslene under hanskerommet? Hvordan gjør jeg evt dette? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Du nevner ingenting kor du skal trekke kabelen. Den skal jo starte ein plass og stoppe ein annen plass. Er vel og vanligt å dra signalkabel på same plassen. Den er jo betrakteligt større, so den skaper vanligvis meir problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grinii Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 tanken var å trekke kablene under listene langs bilen, så under setet og bak seteryggen så gjennom hullet bag ryggputene. tenker å trekke både remotekabel, trømkabel og signalkabler på denne måten noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Som du selv sier. Under dørlistene på hver side av bilen. Du ser dette når du starter. Ta av listene og legg kabelen pent under matta. Remotekabel og signalkabel på den ene siden og strømkabel på den andre. IKKE PÅ SAMME SIDE. I så fall med mye mellomrom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Bmw har en egen remote kabel. Den er hvit med lilla prikker/striper. Om du finner denne i bagasjen kan du bruke den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå