|Anders| Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Hei. Noen her inne som kunne vært behjelplige med å photoshopa felgene på bilen min? Altså.. de felgene det står mellom er GS sine Hyper track, de med rødt senter, grå "felg" og chrome kant. OG GS evolution 3, alle i 20". Hadde satt kjempestor pris på om noen kunne hjulpet meg : ) Her er ett bilde: jeg ønsker ett bilde med GS hyper track og ett med GS evolution 3, sånn at jeg kan se forskjellen. Takk på forhånd : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Visst det er din på bilde så ville jeg beholdt den slik.. Men ellers sitter jo Hypertrack som et skudd på e9x, og kan bekrefte Evolution også sitter bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Anders| Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Bilen min på bildet : ) Ble mye bedre med KW Inoxline Var. 2, og de 20" era som sitter på nu.. MEN! to av felgene er stygge og trenger retting og opp pussing : ) Derfor jeg lurer på om jeg skal handle meg ett sett med 20" til, så jeg får veksla litt på og ; ) Og med det så hadde det vært supert om noen her inne kunne hjulpet meg med PS av det bildet : ) PS. Jeg har enda ikke sett en e92 med de felga jeg har og det er jo litt morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Her er lik bil med hypertrack Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 De som sitter på nå, ser ut som noe ACS replica syns de rigga bra. Skulle gjerne ha shoppa bilde for deg, men har ikke PS lengre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Anders| Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Åhhh Da har jeg fått sett hvordan det hadde blitt med Hyper Track, og det kledde bilen bra syns jeg! De felgene som står på nå heter American Racing Villain Matte Black. Da gjenstår det bare å se hvordan bilen hadde blitt med 20" GS evolution 3 : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Min bil som ble lagt til her. Jeg synes også de felgene kler bilen bra. Min er helt original. Uten senk, med senk hadde nok sett enda bedere ut. 8,5" forran og 10" bak;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Anders| Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Stemmer fin bil du har : ) Black sapphire farge du har? er det 19 eller 20" hyper trackene du har? Senk hadde gjort seg ; ) Gjør som meg og gå for KW var. 2 : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Black sapphire ja.. har 20" ja. Senk kommer.! men tror det blir supersport black evolution coilovers. har ikke helt bestemt meg enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå