anderse36 Skrevet April 25, 2012 Skrevet April 25, 2012 Har komplett sett med originale e36 sedan dørlister, og komplett sett med e36 sedan mtech dørlister (uten emblem) M listene har sprukne rails på innsiden og bør limes til dør, ellers fine utvendig. De originale brukes med klips.. Send Bud via PM
anderse36 Skrevet April 26, 2012 Forfatter Skrevet April 26, 2012 Hmmm.. 300,- elrno Kan forstå at ikke så mange har lyst på de originale da:P
ZhilleN Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Selger du bare M lista på bakdør høyreside?? da er jeg interessert!
anderse36 Skrevet April 26, 2012 Forfatter Skrevet April 26, 2012 Selger du bare M lista på bakdør høyreside?? da er jeg interessert! Hmm, helst ikke da Sliter jeg med å få solgt settet hvis noen vil ha hele lix.. Men skal huske på deg hvis dette går til hæl.... Vil ikke bare ha et backup da? 300,- for hele..
anderse36 Skrevet April 27, 2012 Forfatter Skrevet April 27, 2012 hva mener du er ødelagt på m-listene? Selve railsene på innsiden er knekt en del steder, og stålet under der er borte/rustet.. Så hvis man skal bruke disse må man finne en måte lime klipsene til listene, men siden den plastypen de bruker i klips ikke er stort limedyktig så kan man lime selve lista til døren (med tec-7).. Fullt mulig, men litt mer jobb og litt mer jobb for å få de av igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå