Dannor95 Skrevet April 25, 2012 Skrevet April 25, 2012 Hallo! Jeg lurer på et par ting, jeg kjøpte Angeleyes til en BMW 320 Coupe, 2001 mod. fra Schmiedmann.no. Når jeg skulle sette på ringene så fikk jeg et problem. De ytterste ringene passer, men de inneste passer ikke. Klipsene er alt for korte, så det er jo ikke mulig å bruke de klipsa. Har dere noen forslag til hvor man kan kjøpe noen ringer som faktisk passer? Schmiedmann skyldte på at det er uoriginale frontlykter, men de er helt originale.
Bmwrob Skrevet April 25, 2012 Skrevet April 25, 2012 Kan hende du kjøpte til sedan.. Evnt kan du bare lime dem på
Dannor95 Skrevet April 26, 2012 Forfatter Skrevet April 26, 2012 Er ganske sikker på at jeg ikke kjøpte til sedan. Første gangen jeg fikk lysene så det ut som noe brukt dritt de hadde funnet på lager. Den ene koblingen ødelagt. To av lysa var ALT for små. Jeg sende lysa tilbake og ringte og ba de sende nye, fikk samme lysa, bare at denne gangen var alle 4 like store. Har ikke så lyst til å lime det. Det sitter vel ikke akkurat bra da men? Noen forslag til hvor man kan kjøpe Angle Eyes den? Er det billigere å dra til Tyskland, Polen, Nederland eller nedover der og kjøpe? Kanskje det er like bra å bare bytte hele lyskassa i samme slengen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå