Labe1992 Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Hei. Kjøpte min første BMW i desember av Glema her på forumet. Det er en 92 mod med ca. 313000 på telleren, men motoren høres fin ut. Så regner med det skal gå bare bra Er ettermontert skinnintriør med elektriske vinduer fremme. Er kanpper bake og men er vist ikke koblet til av en eller annen grunn. Har mange planer for den, men er student så inntekten er ikke noe å skryte av, så det blir å gå sakte men sikkert. For de av dere som har lest om denne bilen før i tråden til Glema så er det en del rust på den. Spesielt bak i høyre kanal. Noen som vest hvordan man bytter/fikser kanaler? All info mottaes med stor takknemlighet Har som sagt mange planer men ingenting blir gjort før kanalene er fikset. Så "To Do" liste kommer etterhvert Stakkars Kanal... Sammen Med Glema's E39 Glema's Proffe Soting! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoner Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 åja, e det gammel biln tel han glenn, kjente den ikje igjen når den sto på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Se der ja. Etter lang tids masing fra meg klarte du å lage tråd Å sotinga tok meg 5 min, blei så forbannet på bilene bak som stirra rett inn på MEG (har bare hatt biler med sota bakrute ) så jeg klaska på noe biltema film men fikk det ikke helt til Hehe artig du Stein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Labe1992 Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 haha! ja den har hatt sine "uheldige" øyeblikk Jaaa, ble så lei av all masingen at man måtte jo bare lage en tråd ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Var vel litt av en overgang å gå fra de gamle toyotaene dine til skikkeli bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Labe1992 Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 hehehe, er en viss forskjell ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HWelde Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Kanaler blir solgt på koed.no Delenr: www12911 Du må skjære ut det som skal erstattes med vinkelsliper, for å så sveise den nye kanalen på. Rekner med du må bytte jekkfeste også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Labe1992 Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 Den er såpass rustet at jekkfestet må byttes det også. Hvis jeg ikke bare finner en annen plass og jekke opp, har ikke helt bestemt meg på den fronten enda skal ta skikkelig fatt i kanalen når det blir sommmer her oppe bor langt nord så det snør enda her oppe Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Noe nytt og melde her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Labe1992 Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 Er heller lite nytt på denne fronten. Men skal legge ut når det begynner å skje noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoner Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Må du få ut fingeren og begynne da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Litt mimrebilder fra tidligere eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Labe1992 Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Stakkars biln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Utrulig nok fikk bilen ikke en eneste skramme der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Labe1992 Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Da går det ann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå