Gå til innhold

Labe's E34 Touring Langtidsprosjekt

Share

Anbefalte innlegg

Hei. :)

Kjøpte min første BMW i desember av Glema her på forumet.

Det er en 92 mod med ca. 313000 på telleren, men motoren høres fin ut. Så regner med det skal gå bare bra :) Er ettermontert skinnintriør med elektriske vinduer fremme. Er kanpper bake og men er vist ikke koblet til av en eller annen grunn.

Har mange planer for den, men er student så inntekten er ikke noe å skryte av, så det blir å gå sakte men sikkert.

For de av dere som har lest om denne bilen før i tråden til Glema så er det en del rust på den. Spesielt bak i høyre kanal.

Noen som vest hvordan man bytter/fikser kanaler? All info mottaes med stor takknemlighet

Har som sagt mange planer men ingenting blir gjort før kanalene er fikset. Så "To Do" liste kommer etterhvert :)

IMG_7014.jpg

IMG_6865.jpg

IMG_6830.jpg

7usy1mhwrcodm88za2jw.jpg

IMG_6826.jpg

Stakkars Kanal...

IMG_6814-Kopi.jpg

Sammen Med Glema's E39 :)

IMG_6899-Kopi.jpg

Glema's Proffe Soting! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja. Etter lang tids masing fra meg klarte du å lage tråd :mrgreen:

Å sotinga tok meg 5 min, blei så forbannet på bilene bak som stirra rett inn på MEG (har bare hatt biler med sota bakrute :lol: ) så jeg klaska på noe biltema film men fikk det ikke helt til :oops:

Hehe artig du Stein :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er såpass rustet at jekkfestet må byttes det også. Hvis jeg ikke bare finner en annen plass og jekke opp, har ikke helt bestemt meg på den fronten enda :P skal ta skikkelig fatt i kanalen når det blir sommmer her oppe :P bor langt nord så det snør enda her oppe :P

Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...