Julian Sommer Skrevet April 25, 2012 Skrevet April 25, 2012 Ønsker å kjøpe skinnseter til touring E34, både foran og bak. Gjerne med dørtrekk, men ikke noe "must". Kom med forslag og pris hvis du har noe
Julian Sommer Skrevet April 26, 2012 Forfatter Skrevet April 26, 2012 PM sendt Noen som har baksete til touring, evt komplett interiør?
Julian Sommer Skrevet April 27, 2012 Forfatter Skrevet April 27, 2012 Opp, fortsatt på utkikk etter skinnseter til touringen
Eirik Viste Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Hei. Jeg har kanskje grå skinnseter til salgs. Baksetene er veldig vanskelige å få tak i separat. Mine seter vil i tilfelle salg koste 4.500 kr inklusiv fine dørtrekk. 3 nakkestøtter bak. Litt slitasje er der på setene, men ikke mye. Frakt er ikke billig på seter. Har fraktavtale med Tollpost Globe. Men det koster fort 1.500 kr for setene fraktet på en palle. Hilsen Eirik. 92 22 65 44.
Julian Sommer Skrevet April 29, 2012 Forfatter Skrevet April 29, 2012 Noen rimeligere å få tak i? Har gjentatte ganger fått interiør for rundt 2000,- så venter heller litt til jeg får tak i noe i den prisklassen.
Eirik Viste Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 For 2.000 kr skal du nok lete lenge. Det flommer ikke akkurat over av skinninteriører til Touring. Og tilstanden er nok ikke bra til en slik pris. E34 deler stiger overalt for tiden og blir mer etterspurt. Men lykke til. Jeg har en bil som jeg kan bruke mine seter i. Eirik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå