handsome Skrevet April 25, 2012 Skrevet April 25, 2012 Hei! Har noen problemer med å lufte dieselsystemet på 318tds'en. Det som er, er at vi har hatt den røde delen litt ut for å legge inn litt "Kent" (pakningssement). Det lakk diesel i underkant her. Det som da har skjedd, er vel at det er fullt av luft i pumpen. Har luftet systemet på inn på pumpa (blå), og her er det ikke luft. Har luftet på retur (oransj) og ser ut som det ikke kommer mer luft. Har satt kostant strøm på pumpa i tanken, og luftet ut til lufte skruen midt på pumpen (se bilde 2). Her kommer det da konstant med diesel, og virker ikke som det kommer luft. Men allikevel så kommer det ikke diesel ut av de gule, mot rørene til dysene. Rørene er for øyeblikket skrudd av, om det skulle ha noe å si? Har testet det meste, men føler for å gi opp. Er det noen som har peiling på dette, som har en ide om noe vi kan prøve?
handsome Skrevet April 25, 2012 Forfatter Skrevet April 25, 2012 Prøvd dette: http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/00/77/04
Mathias Holtsdalen Skrevet Mars 4, 2015 Skrevet Mars 4, 2015 Hallo! vet jeg svarer på en 3år gammel tråd, men jeg er DESPERAT, etter hjelp!jeg får absolutt ingenting diesel frem til dysene... virker som vi hadde samme problem. på lufting, er det bare å skru av ''blå'' og kjinne til det kommer kun diesel og null luft? og hvordan er det med dem andre skruene?MVH Holtsdalen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå