Gå til innhold

Girkasse som passer m50b20 motor i e34 Ø.K

Mortyy93
 Share

Anbefalte innlegg

Som emne sier ønsker jeg å kjøpe en girkasse som passer en m50b20 motor i e34.

Vet ikke helt om ZF går, men hvertfall getrag.

Lite aktuelt med sending, derfor helst i Møre og Romsdal, Sør-Trønderlag eller Nord-Trønderlag!!

NB: MÅ VÆRE MANUELL.

Mvh Morten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har en Getrag girkasse som passer til din bil. Den skal være lite kjørt. Ca 120.000 km ble jeg fortalt. Kassen er en og fin, så det stemmer nok. Skulle bruke den selv i en bil, men det blir ikke noe av. Kassen er uten giroverføring og slavesylinder. Tror utløserarmen også mangler. Men alle disse delene har du fra din gamle girkasse.

Jeg kan sende kassen med Posten siden den veier under 35 kg. Så det er ingen grunn til at du skal kjøre timesvis og bensinkostnader i tillegg når du kan hente kassen på ditt lokale postkontor. Kassen selges for 1.850 kr inkl. frakt.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har en Getrag girkasse som passer til din bil. Den skal være lite kjørt. Ca 120.000 km ble jeg fortalt. Kassen er en og fin, så det stemmer nok. Skulle bruke den selv i en bil, men det blir ikke noe av. Kassen er uten giroverføring og slavesylinder. Tror utløserarmen også mangler. Men alle disse delene har du fra din gamle girkasse.

Jeg kan sende kassen med Posten siden den veier under 35 kg. Så det er ingen grunn til at du skal kjøre timesvis og bensinkostnader i tillegg når du kan hente kassen på ditt lokale postkontor. Kassen selges for 1.850 kr inkl. frakt.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Det hørtes kjempegreit ut! Eneste det at jeg måå nesten ha den i helga oog at jeg nekter neste å kjøpe girkasse uten giroverføring nå ;\ fordi jeg kjøpte giroverføring ifra en litt nyere m50 getrag kasse, og jeg fikk ikke til alle gira med den overføringa, men mulig det var noe galt med kassa, at den fikk litt juling når hardykoblinga løstna totalt ;s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Gi beskjed hvis du ikke får tak i. Min kasse kommer fra 3 serie, og de har forskjellig giroverføring i forhold til 5 serie. Men burde ikke være vanskelig å få tak i det.

Eirik.

Skal gi beskjed, men problemet er at den overføringa jeg kjøpte også var til e34, eneste forskjell er at kassa på den var 1-2år nyere.. ;s så jeg tror det er kassa mi som har fått seg et kakk da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...