RemiA Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Selger mine Exe Pegasus Wasabi felger. Boltsirkel 5-120, og felgene har stått på en BMW E46. Passer de fleste BMW'er utenom E39. Felgene og dekkene fremstår som strøkne! Dekkene ikke slitt i det heletatt. Pris diskuterbar ved hurtig avgjørelse! For bilder se finn-annonse: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=34552016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Felgene er ikke skrudd og todelt slik du antyder i din annonse. Det vet jeg fordi jeg hadde selv disse for noen år siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiA Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Oki takk for infon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiA Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiA Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiA Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 bump! NY PRIS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenre85 Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 dekk og dekk dimensjon..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå