Jay-O Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 Ser ut til å være en knallflott bil, men likte ingen av felgalternativene spesielt godt dessverre.Ser frem til å følge med her Felger skal komme, må jo ha noe å rulle på imens, og det jeg hadde liggende i rett ET var de to settene der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Ser ut til å være en knallflott bil, men likte ingen av felgalternativene spesielt godt dessverre.Ser frem til å følge med her Felger skal komme, må jo ha noe å rulle på imens, og det jeg hadde liggende i rett ET var de to settene der... Jammen da er vi enige da jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Juli 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2012 Da ble det visst nye felger på meg da. TSW felger, 9,5x19, 235/35/19 dekk. Jeg syns de så bra ut, hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 De så veldig bra ut spør du meg =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspBD Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 Nydelige felger synts nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2012 Da var klart for enda en oppgradering - Dynavin D99 Android: Men! Unner ikke min verste fiende å måtte montere en slik! Jeg syns dette har vært den vanskeligste monteringen jeg noengang har gjort, og er glad det er overstått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Var innom Schmiedmann Odense i Danmark - super service og hyggelige folk. Gikk med noen lapper her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Litt deler ja Bremser fremme montert, litt dårlig bilde, men EBC Sorte slisset skiver og Green Stuff klosser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Har nettopp kjøpt denne Dynavin D99 Androiden også. Er du fornøyd om du har rekt å bruke den. Hvorfor var den så vanskelig å montere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Har nettopp kjøpt denne Dynavin D99 Androiden også. Er du fornøyd om du har rekt å bruke den.Hvorfor var den så vanskelig å montere? Er veldig fornøyd med den. Jeg hadde org navi i bilen, og det var litt mye arbeid med å ta ut det gamle ledningsnettet og legge opp nytt. Anbefaler å få tak i M3Evolution sin custom Android ROM, da fungerer funksjonene mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 dynavin ser flott ut, skulle bare ønske de kunne lagd til E38 også greit og få med seg litt deler når man er i danmark også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Ja jeg har ikke navi. Men det følger med ledningsnett til det nye. Betaler ikke 8600 for noe så må jeg kjøpe det utenom, da blir jeg grinete hvor får jeg tak i den? jeg så i ettertid at man må kjøpe trådløs usb stikke. Hvordan får man lastet ned apper osv , er det tp tilkobling på den eller noe? Jeg tenkte å bare laste alle spotify sangene og ha dem som offline evt. Som du skjønner så har jeg ikke fått den, men litt greit å vite sånt på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Ja jeg har ikke navi. Men det følger med ledningsnett til det nye.Betaler ikke 8600 for noe så må jeg kjøpe det utenom, da blir jeg grinete hvor får jeg tak i den? jeg så i ettertid at man må kjøpe trådløs usb stikke. Hvordan får man lastet ned apper osv , er det tp tilkobling på den eller noe? Jeg tenkte å bare laste alle spotify sangene og ha dem som offline evt. Som du skjønner så har jeg ikke fått den, men litt greit å vite sånt på forhånd Uten navi er monteringen en drøm. PnP... M3evolution.webs.com Ingen TP nei, må ha trådløst - en billig Belkin eller noe er bra nok. Alt må gå trådløst, og jeg anbefaler å skaffe større SDkort til Spotify sanger og kart o.l. Av navi program anbefaler jeg Sygic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Ah ok, men du, er den helt på plass på bilde? følte den stakk litt ut? Eller er det bare bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Ah ok, men du, er den helt på plass på bilde? følte den stakk litt ut? Eller er det bare bilde? Er ikke helt inne nei, lot det være sånn da jeg ikke hadde trukket RCA kablene til forsterkeren bak da, og ville komme lett til og lett trekke ut spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå