Gå til innhold

Jay-O's '03 E39 525dat "Familiesleden" (Nye pærer s.3)

Jay-O
 Share

Anbefalte innlegg

Ser ut til å være en knallflott bil, men likte ingen av felgalternativene spesielt godt dessverre.

Ser frem til å følge med her ;)

Felger skal komme, må jo ha noe å rulle på imens, og det jeg hadde liggende i rett ET var de to settene der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser ut til å være en knallflott bil, men likte ingen av felgalternativene spesielt godt dessverre.

Ser frem til å følge med her ;)

Felger skal komme, må jo ha noe å rulle på imens, og det jeg hadde liggende i rett ET var de to settene der...

Jammen da er vi enige da jo :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da var klart for enda en oppgradering - Dynavin D99 Android:

291321_10151104749257464_321425618_o.jpg

Men! Unner ikke min verste fiende å måtte montere en slik! Jeg syns dette har vært den vanskeligste monteringen jeg noengang har gjort, og er glad det er overstått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
Har nettopp kjøpt denne Dynavin D99 Androiden også. Er du fornøyd om du har rekt å bruke den.

Hvorfor var den så vanskelig å montere?

Er veldig fornøyd med den.

Jeg hadde org navi i bilen, og det var litt mye arbeid med å ta ut det gamle ledningsnettet og legge opp nytt.

Anbefaler å få tak i M3Evolution sin custom Android ROM, da fungerer funksjonene mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har ikke navi. Men det følger med ledningsnett til det nye.

Betaler ikke 8600 for noe så må jeg kjøpe det utenom, da blir jeg grinete :P

hvor får jeg tak i den? jeg så i ettertid at man må kjøpe trådløs usb stikke. Hvordan får man lastet ned apper osv , er det tp tilkobling på den eller noe? Jeg tenkte å bare laste alle spotify sangene og ha dem som offline evt.

Som du skjønner så har jeg ikke fått den, men litt greit å vite sånt på forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har ikke navi. Men det følger med ledningsnett til det nye.

Betaler ikke 8600 for noe så må jeg kjøpe det utenom, da blir jeg grinete :P

hvor får jeg tak i den? jeg så i ettertid at man må kjøpe trådløs usb stikke. Hvordan får man lastet ned apper osv , er det tp tilkobling på den eller noe? Jeg tenkte å bare laste alle spotify sangene og ha dem som offline evt.

Som du skjønner så har jeg ikke fått den, men litt greit å vite sånt på forhånd :)

Uten navi er monteringen en drøm. PnP...

M3evolution.webs.com

Ingen TP nei, må ha trådløst - en billig Belkin eller noe er bra nok. Alt må gå trådløst, og jeg anbefaler å skaffe større SDkort til Spotify sanger og kart o.l. Av navi program anbefaler jeg Sygic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah ok, men du, er den helt på plass på bilde? følte den stakk litt ut? Eller er det bare bilde?

Er ikke helt inne nei, lot det være sånn da jeg ikke hadde trukket RCA kablene til forsterkeren bak da, og ville komme lett til og lett trekke ut spilleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...