BmwE46_318 Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Disse må bare ses! Selger mine BMW felger da jeg har solgt bilen min. Dette er noen strøkne m5 look felger, med helt nye dekk! Felgene er faktisk bare blitt brukt i 2 uker , da jeg fikk inn bud på bilen ganske fort! (FELGENE HAR NULL RIPER) Kun vært eid av bmw entusiast! Felgene har ubrukte Michelin dekk på med dimensjon 245/40R18 Prisen kan diskuteres ved hurtig avgjørelse! Tar kun imot seriøse, da jeg kjøpte de selv for 11 499,-! er det slik at du vil ha de for 5 -6 000? er det ikke vits å ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommybf Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwE46_318 Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Disse må bare ses! Selger mine BMW felger da jeg har solgt bilen min. Dette er noen strøkne m5 look felger, med helt nye dekk! Felgene er faktisk bare blitt brukt i 2 uker , da jeg fikk inn bud på bilen ganske fort! (FELGENE HAR NULL RIPER) Kun vært eid av bmw entusiast! Felgene har ubrukte Michelin dekk på med dimensjon 245/40R18 Prisen kan diskuteres ved hurtig avgjørelse! Tar kun imot seriøse, da jeg kjøpte de selv for 11 499,-! er det slik at du vil ha de for 5 -6 000? er det ikke vits å ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwE46_318 Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 bilde? Driver å legger inn bilder nå, har fått lagt inn to : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå