Jauno Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Jeg lurte på hvordan jeg skal koble h1, jeg har + kabelen rett, men hvor skal joringen? Skal joringen på en av de klumpene der? Den passer jo ikke på da? Skal jeg klemme til eller? Eller skal joringen på pæreholderen der klemmen heller ikke passer? La til litt bilder håper på kjapt svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 H1 pære får jording ifra plassen der den er kobla. Skal ikkje være ledning til jordingen. På øverste bildet ser vel du ein kontakt som passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 den blir jordet med den kabelen som er der å ned til en sann knupp som stikke opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Towwy Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 den ene "flate" koblingen skal på baksiden av pæren. Den runde skal på den runde tuppen som står ut av selve lykten. (vises på ditt bilde nr1 til venstre for pæresokkelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jauno Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Takker for svar! Skal prøve nå straks ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jauno Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Da er det igrunnen bare å stenge/slette denne tråden, da jeg endelig fikk det til! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå